Четвер, 13.05.2021, 06:56
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 60
Головна » 2019 » Грудень » 18 » ЗАВДАННЯ ІI ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІКТ 2019-2020 Н.Р.
22:28
ЗАВДАННЯ ІI ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІКТ 2019-2020 Н.Р.
Завдання ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій (ІКТ) в Київській області, 2019-2020 н. р.

Всеукраїнська учнівська олімпіада
з інформаційних технологій
ІI етап
Київська область, 2019-2020 н. р.

    Уважне вивчення умов і допоміжних
матеріалів завдання - половина успіху

    Чому навчають у школах? Школа - місце, де навчають базових знань, які повинні допомогти досягти успіху в цьому світі. Ці знання варто знати як використовувати. Поміркуйте, як можна організувати інформаційний потік, систематизувати великий обсяг інформації, створити презентаційний продукт, прорахувати кошторис омріяних планів та ін. Кожен із нас має внутрішній потенціал, щоб засвоїти будь-які знання. Головне - навчитися вчитися й запустити свій мозок на повну. Одноманітний і цілеспрямований рух до розв’язання проблеми - не завжди найкращий шлях. Інколи варто зробити крок назад, щоб поглянути на завдання з іншого боку, запустити свою креативність, навіть якщо ви працюєте над розв’язанням олімпіадної задачі.

    Учаснику олімпіади необхідно вирішити наступні задачі виключно засобами MS OFFICE (Open (Libre) OFFICE) відповідно до умов задач. Використання VBA, зображення чи частини зображень з файлів-зразків та файлів-інструкцій ЗАБОРОНЕНО!

    Завданням учаснику є створення працюючих моделей та алгоритмів у відповідних офіснис додатках.


    Умова задачі «Життя великих людей»
(Завдання виконується виключно засобами текстового процесора. Результат роботи учасника зберегти у файл Життя великих людей.docx (*)

    Що ви знаєте про відомих вчених, винахідників, письменників? Хоча б про тих, чиї роботи складають всесвітню спадщину. Їх твори читають школярі всього світу, їх винаходами користуються у будні, їх відкриття захоплюють та провокують. Можливо невеликі збірки коротких бібліографічних нотаток будуть цікаві твоїм одноліткам. Деталізація умови задачі описана в інструкції (файл Інструкція_текстовий_редактор.docx теки Для учасника/Word)


    Умова задач «Будинок Джека» та «Тестування»
(Завдання виконується виключно засобами табличного процесора. Результат роботи учасника зберегти відповідно у файлах Будинок Джека.xlsx та Тестування.xlsx (*)

    Розрахувати сімейний бюджет, кошторис відпочинку, побудову власного будинку – ці навички ви отримуєте саме в школі. Створіть модель планування будівництва будинку реалізуючи завдання однієї з задач.

    Реалізувати цікавий опитувальник засобами електронних таблиць, з нестандартною візуалізацією та цікавим функціоналом – завдання другої задачі. Деталізація умов задач описана в інструкції Інструкція_електронні таблиці.docx теки Для учасника/Excel.

    УВАГА! Кількість допоміжних аркушів для розміщення проміжних розрахунків не регламентується. При зміні вхідних даних у таблицях-розв’язках повинна змінюватися вихідна інформація.


    Умова задачі «Лампа»
(Завдання виконується виключно засобами додатків створення комп’ютерних презентацій, результат роботи учасника зберегти у файл Лампа.pptx(*)

    Учаснику пропонується виконати дві анімації за зразком відеоролику з назвою лампа.wmv (лампа.mp4). Подати роботу у вигляді одного файлу з назвою Лампа.pptx (*).. Детальше про завдання у файлі Інструкція_Анімація.docx теки Для учасника/PowerPoint.


    Умова задачі ІС «Фізика»
(Завдання виконується виключно засобами систем керування базами даних, результат роботи учасника зберегти у файл ІС ФІЗИКА.accdb(*)

    Довідкові ресурси виконують важливу роль у навчальній та науководослідній діяльності. Їх значення як «зберігача» інформації пов’язане з реалізацією процесу зміцнення знань, що служить досягненню інформаційної довершеності. Учаснику пропонується створити довідниковий ресурс «ІС Фізика», який містить короткі довідникові дані шкільного контенту з фізики. Кінцевий результат збережіть з назвою ІС_ФІЗИКА.accdb. Деталізація умови задачі описана в інструкції (файл Інструкції_Фізика.docx теки Для учасника/Aceess.).

    *У випадку, якщо учасники виконують завдання у середовищах пакетів LibreOffice або OpenOffice, то розширення файлів відповідає розширенням додатків виконання роботи. УВАГА!!!

    У розв’язку завдання дозволяється використовувати тільки файли з початковими даними, які розміщено у каталозі Для учасника, файли-розв’язки повинні розміщатись у каталозі з назвою Прізвище_Імя_Школа Клас (див. нижче).

    Вхідні дані у завданні подані без зміни інформації з джерел зі збереженням авторського права.

    Перевірка розв’язку учасника передбачає зміну вхідних даних та перевірку результату обчислень зі зміненими даними.

    Всі завдання необхідно виконати за 4 години та передати файли-розв’язки під підпис члену журі у каталозі з назвою Прізвище_Імя_Школа_Клас (наприклад: Петров_Олесь_ЗОШ5_11 або Сидоренко_Анна_НВК_10).

    Під час олімпіади учасник має право задавати питання виключно у письмовому вигляді протягом першої години роботи. Питання повинно бути сформулюване таким чином, щоб на нього можна було відповісти однозначно ТАК чи НІ.

    У випадку, якщо одна з цих відповідей може стати підказкою або відповідь міститься у тексті завдання учасник отримує відповідь БЕЗ КОМЕНТАРІВ.

    В роботі залишати відомості, які ідентифікують особу учасника ЗАБОРОНЕНО!!! (за виключенням назви каталогу з файлами-роз’язками участника)

    Роз’вязок олімпіадного завдання вважається зданим тільки після перевірки членом журі в присутності учасника олімпіади наявності його файлів-рішень та підпису учасником у протоколі прийому робіт (підпис учасника ставиться після відмітки про наявність файлів-розв’язків кожної задачі.

Бажаємо успіху!

Переглядів: 146 | Додав: ivv
Всього коментарів: 0
avatar