![]() |
Назва: Інформатика 4 клас Автор(и): М.М. Корнієнко, С.М. Крамаровська, І.Т. Зарецька Рік видання: 2015 Мова: Українська Видавництво: Ранок Кількість сторінок: 179 Формат: pdf Завантажити: inf4kornienko.pdf [27.7 Kb]
|
![]() |
Назва: Інформатика. 4 клас: методичні настанови (до підручника Корнієнко М.М.) Автор(и): М.М. Корнієнко, С.М. Крамаровська, І.Т. Зарецька Рік видання: 2015 Мова: Українська Видавництво: Ранок Кількість сторінок: 35 Формат: pdf Завантажити: inf4met-kornienro.pdf [343.4 Kb]
|
4 клас
Календарно-тематичне планування з інформатики
(До підручника «Інформатика 4 клас»)
Автори: М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька)
| № з/п |
Тема уроку, зміст навчального матеріалу |
Матеріали до уроку |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Кіль- кість год |
Дата прове- дення |
| І семестр. Тема1: Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3-й клас. (1 год.) |
|||||
| 1 | Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 3-й клас. | Підручник: с.4-9. |
Учень (учениця): має уявлення про використання комп’ютера в різних сферах діяльності людини; знає правила безпечної роботи з комп’ютером і дотримується їх; виконує навчальні завдання з використанням програм підтримки навчальних предметів. |
1 год. | |
| Тема 2: Папка. Операції над папками і файлами. (3 год.) | |||||
| 2 | Поняття файлу та папки. | Підручник: с.10-15. |
Учень (учениця): має уявлення про різні за вмістом файли (текстові, графічні, звукові тощо); розуміє призначення папки; створює папки, використовуючи контекстне меню; видаляє папки і файли, використовуючи контекстне меню; копіює файли і папки, використовуючи контекстне меню. |
1 год. | |
| 3 | Створення і видалення папок, видалення файлів. | Підручник: с.16-19. | 1 год. | ||
| 4 | Копіювання файлів та папок. | Підручник: с.20-23. | 1 год. | ||
| Тема 3: Опрацювання тексту на комп’ютері.(7 год.) | |||||
| 5 | Тексти і текстовий редактор. | Підручник: с.24-29. |
Учень (учениця): розуміє призначення текстового редактора; має уявлення про середовище текстового редактора; розпочинає і завершує роботу з текстовим редактором; відкриває в середовищі редактора текстовий документ, що зберігається на носії; переключає мовні режими роботи клавіатури; вводить кілька абзаців тексту з дотриманням правил орфографії і пунктуації; виділяє фрагменти тексту (слово, рядок, абзац); переміщує текстовий курсор по тексту з використанням мишки та клавіатури; редагує та форматує текст: символи (розмір, колір, накреслення), абзаци (вирівнювання, відступ І-го рядка, відступи ліворуч та праворуч); вставляє до текстового документа графічні зображення; створює в середовищі текстового редактора текстовий документ; розрізняє операції копіювання і переміщення фрагментів тексту; називає різні способи копіювання і вставлення фрагментів тексту; застосовує різні способи копіювання і переміщення фрагментів тексту; зберігає текстовий документ на носії. |
1 год. | |
| 6 | Середовище текстового редактора. Відкриття та створення текстового документа. Збереження текстового документа. | Підручник: с.30-33. | 1 год. | ||
| 7 | Правила введення тексту. | Підручник: с.34-38. | 1 год. | ||
| 8 | Редагування тексту. | Підручник: с.39-43. | 1 год. | ||
| 9 | Копіювання і переміщення фрагментів тексту. | Підручник: с.44-47. | 1 год. | ||
| 10 | Форматування тексту. | Підручник: с.48-52. | 1 год. | ||
| 11 | Вставлення зображень у текстовий документ. | Підручник: с.53-57. | 1 год. | ||
| Тема 4: Графічний редактор. (4 год.) | |||||
| 12 | Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора. | Підручник: с.58-62. |
Учень (учениця): знає призначення графічних редакторів; орієнтується в середовищі графічного редактора; обирає і використовує потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком та за власним задумом; дотримується послідовності роботи ними; задає і змінює колір фігури і колір фону; створює підпис до малюнка; вводить слова і розділові знаки за допомогою клавіатури; змінює розмір і колір шрифта; зберігає створене зображення за вказаною адресою. |
1 год. | |
| 13 | Панель інструментів. Палітра. Колір фігури і колір фону. Створення простих графічних зображень. Збереження зображень. | Підручник: с.63-66. | 1 год. | ||
| 14 | Інструменти виділення фрагментів зображення. | Підручник: с.67-70. | 1 год. | ||
| 15 | Вставлення підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта. | Підручник: с.71-73. | 1 год. | ||
| ІІ семестр Тема 5: Безпека дітей в Інтернеті. (5 год.) |
|||||
| 16 | Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень). | Підручник: с.74-78. |
Учень (учениця): дотримується правил безпечної роботи в Інтернеті при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень); має уявлення про коло веб-сторінок для дітей; називає окремі дитячі сайти; запускає на виконання програму-браузер; відкриває у вікні браузера визначену веб-сторінку, використовуючи меню закладок; орієнтується на головній сторінці дитячого сайту; здійснює простий пошук інформаційних матеріалів за вказаною послідовністю доступу до них; виконує навчальні завдання з використанням комп’ютерних програм онлайн; має уявлення про спільноти та електронне спілкування; називає правила етикету та безпеки спілкування в спільнотах, дотримується їх. |
1 год. | |
| 17 | Веб-сторінки для дітей. | Підручник: с.79-82. | 1 год. | ||
| 18 | Дитячі бібліотеки. | Підручник: с.83-86. | 1 год. | ||
| 19 | Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн. | Підручник: с.87-90. | 1 год. | ||
| 20 | Електронне спілкування. Безпека спілкування в спільнотах. | Підручник: с.91-95. | 1 год. | ||
| Тема 6: Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням. (8 год.) | |||||
| 21 | Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. | Підручник: с.96-100. |
Учень (учениця): розрізняє правильні (істинні) та неправильні (хибні) висловлювання; наводить приклади істинних та хибних висловлювань; формулює висловлювання з логічним слідуванням; аналізує зміст завдання на складання алгоритму для виконавця; формулює команди для виконавця; прогнозує очікуваний результат; шукає варіанти виконання завдання; обирає та обгрунтовує варіант виконання завдання; розрізняє алгоритмічні структури (слідування, розгалуження, повторення); створює та виконує алгоритми з розгалуженням у визначеному середовищі; створює та виконує алгоритми з повторенням у визначеному середовищі. |
1 год. | |
| 22 | Заперечення висловлювань. | Підручник: с.101-104. | 1 год. | ||
| 23 | Аналіз тексту задачі. | Підручник: с.105-109. | 1 год. | ||
| 24 | Середовище виконання алгоритмів Скретч. | Підручник: с.110-113. | 1 год. | ||
| 25 | Алгоритми з розгалуженням. Логічне слідування «Якщо – то – інакше». | Підручник: с.114-117. | 1 год. | ||
| 26 | Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch. | Підручник: с.118-121. | 1 год. | ||
| 27 | Алгоритми з повторенням. | Підручник: с.122-125. | 1 год. | ||
| 28 | Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі. | Підручник: с.126-129. | 1 год. | ||
| Тема 7: Робота з презентаціями. (4 год.) | |||||
| 29 | Середовище редактора презентацій. | Підручник: с.130-134. |
Учень (учениця): відкриває файл, що містить презентацію; орієнтується в середовищі редактора презентацій; розрізняє текстові та графічні об’єкти слайда; виділяє об’єкт слайда, змінює значення його властивостей; додає анімаційні ефекти до об’єкта слайда; переміщує об’єкт слайда; видаляє об’єкт слайда; планує процес створення презентації під керівництвом учителя; створює презентацію за шаблоном; коментує процес створення презентації; демонструє створену презентацію, коментує її зміст. |
1 год. | |
| 30 | Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Робота з об’єктами на слайдах презентації. | Підручник: с.135-138. | 1 год. | ||
| 31 | Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації. | Підручник: с.139-142. | 1 год. | ||
| 32 | Створення презентацій на основі шаблону. Розробка плану створення презентації на задану тему. | Підручник: с.143-146. | 1 год. | ||
| Тема 8: Повторення та узагальнення вивченого у 4-му класі. (3 год.) | |||||
| 33 | Повторення і систематизація навчального матеріалу. | Підручник: с.147. |
Учень (учениця): розуміє призначення комп’ютера; знає правила безпечної роботи з комп’ютером і дотримується їх; обирає потрібний редактор роботи з інформацією відповідно до поставленого навчального завдання; має уявлення про пошук інформації в Інтернеті; називає правила безпечної роботи в мережі. |
1 год. | |
| 34 | Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Підручник: с.148-150. | 1 год. | ||
| 35 | Підсумковий урок за рік. | Підручник: с.151. | 1 год. | ||







