П`ятниця, 26.04.2024, 18:48
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Головна » 2018 » Лютий » 2 » Тренувальний тур обласної олімпіади з програмування
20:59
Тренувальний тур обласної олімпіади з програмування

ІІІ обласний етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2017/2018 н.р. планується провести з використанням автоматичної системи прийняття та перевірки робіт учасників олімпіади. У зв’язку з цим з 29 січня по 2 лютого 2018 року на порталі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (http://sbs2.km.ua/olymp/) буде увімкнуто режим тренування для учасників олімпіади з інформатики.

Щоб почати тренування в Online системі проведення олімпіад Ejudge, потрібно:
1. Ввести у браузері адресу: http://sbs2.km.ua/olymp/
та вибрати - Вхід на тренування

Нижче на малюнку показано, як має виглядати сторінка входу у змагання.

Щоб здійснити вхід введіть ім’я користувача та пароль, видані організаторами. Також виберіть бажану мову інтерфейсу зі списку: англійська, російська, українська.
Якщо логін або пароль було введено неправильно, буде отримано повідомлення, яке показано на малюнку нижче. Натисніть «Спробувати ще раз» і введіть правильні ім’я користувача і пароль.

2. При успішному вході буде відкрито сторінку змагання, яку показано на малюнку.

Submit a solution for A

Full score:100
Time limit:100 ms
Real time limit:5 s
Memory limit:64 M

Бінарні числа

Кажуть, що поганий програміст - це той, хто вважає, що в одному кілобайті 1000 байт, а хороший програміст - це той, хто вважає, що в одному кілометрі 1024 метри. Багатьом цей жарт зрозумілий, оскільки всі знають, що в процесах, пов'язаних з інформатикою та комп'ютерною технікою, фігурує багато значень, що виражаються степенями двійки, тобто чисел виду 2k, де k - деяке невід'ємне ціле число. Назвемо такі числа бінарними. Це такі числа як 1, 2, 4, 8, 16, 32 і т.д. Зокрема, коли йдеться про обсяг пам'яті, то ми часто натрапляємо на бінарні числа. Це пов'язано з принципом зберігання інформації в пам'яті комп’ютера. Задано ціле число N. Потрібно визначити, чи є воно бінарним.
Вхідні дані: Одне ціле число N (1 ≤ N ≤ 1016).
Вихідні дані: Вивести YES, якщо число є бінарне, або NO в іншому випадку.
Examples

InputOutput
1024YES
23NO

Submit a solution for B

Full score:100
Time limit:100 ms
Real time limit:5 s
Memory limit:64 M

Не смішіть мої підкови

Кінь Юлій зібрався з друзями на вечірку. Він давно стежить за модою і тому знає, що зараз дуже популярно носити всі підкови різних кольорів. З минулого року в Юлія залишилося чотири підкови, але, можливо, деякі з них мають однаковий колір. У цьому випадку, щоб не сісти в калюжу перед своїми стильними товаришами, йому потрібно сходити в магазин і купити додатково кілька підков. На щастя в магазині продаються підкови всіх можливих кольорів, і в Юлія є достатньо грошей, щоб купити будь-які чотири. Однак він хотів би витратити якомога менше грошей, тому вам потрібно допомогти Юлію визначити, яку мінімальну кількість підков потрібно купити, щоб він зміг одягнути на вечірку чотири підкови різних кольорів.
Вхідні дані: Чотири цілих числа S1, S2, S3, S4, записані через пробіл (1 ≤ S1, S2, S3, S4 ≤ 109) – кольори підков, які є в Юлія. Всі кольори пронумеровані цілими числами.
Вихідні дані: Вивести одне ціле число – мінімальну кількість підков, які потрібно купити.
Examples

InputOutput
1 7 3 31
7 7 7 73

Submit a solution for C

Full score:100
Time limit:100 ms
Real time limit:5 s
Memory limit:64 M

Попелюшка

Напевно, кожен знає казку про Попелюшку і її мачуху, яка давала їй складні завдання. Одного разу вона придумала щось особливе для своєї пасербиці. Мачуха наказала Попелюшці прибрати свою кімнату і після цього поїхала на бал. Але кімната була непроста: підлогу мачуха розділила на квадратики, через що підлога стала схожою на сітку розміром n на n комірок. Для прибирання Попелюшка вирішила скористатись пилососом-роботом, який робить чистий квадрат брудним, і навпаки: брудний чистим, якщо провести ним по квадрату. Але пилосос запрограмований так, що обробляє підлогу смугами від стіни до стіни, які утворили на сітці вертикальні стовпчики, а не окремими квадратами. Дівчина хоче обробити деякі стовпчики так, щоб кількість повністю чистих рядків була якомога більшою.
Вхідні дані: В першому рядку одне ціле число n (1≤ n ≤ 100). У наступних n рядках дано опис стану кімнати. В і-му рядку записано n символів, стан і-го рядка кімнати. В цьому рядку j-й символ рівний «1», якщо j-й квадрат в i-му рядку чистий і «0», якщо він брудний.
Вихідні дані: Вивести одне ціле число – максимальна кількість рядків, які будуть чистими.
Examples

InputOutput
4
0101
1000
1111
0101
2




3
111
111
111
3



Submit a solution for D

Full score:100
Time limit:100 ms
Real time limit:5 s
Memory limit:64 M

Качині історії

Скрудж МакДак тримає свої золоті монети в сейфі, захищеному кодовим замком. Кожен раз, коли він кладе туди нові чесно зароблені коштовності, він змушений відкривати замок. Кодовий замок являє собою n дисків з написаними на них цифрами від 0 до 9. Скрудж МакДак повинен повернути деякі з дисків так, щоб послідовність цифр на дисках утворила секретну комбінацію. За одну дію він може прокрутити один з дисків на одну цифру вперед або назад. За одну дію можна також перейти від цифри 0 до цифри 9 і навпаки. Яку мінімальну кількість дій йому потрібно виконати, щоб відкрити замок?
Вхідні дані: В першому рядку записано одне ціле число n (1 ≤ n ≤ 1000) – кількість дисків у кодовому замку. В другому рядку – n цифр – початкове положення дисків. В третьому рядку – n цифр – комбінація Скруджа МакДака, яка дозволяє відкрити замок.
Вихідні дані: Вивести одне ціле число – мінімальну кількість дій, за які Скрудж МакДак відкриє замок.
Пояснення:
1 диск: 8→7→6
2 диск: 2→3→4
3 диск: 1→0→9→8→7
4 диск: 9→0→1→2
5 диск: 5→4→3
Examples

InputOutput
5
82195
64723
13


Submit a solution for E

Full score:100
Input file name:e.dat
Output file name:e.sol
Time limit:1 s
Real time limit:5 s
Memory limit:64 M

Гном Торин

Гном Торин повертався додому в Ліс Гномів. Єдиний шлях до таємного Лісу лежить через печеру- лабіринт, де майже на кожному кроці розташовано митниці. Пройти через будь-яку митницю (потрапити на клітинку з митницею) можна лише маючи не менше встановленої на цій митниці суми золотом (за проходження митниці гроші не вимагаються). Допоможіть гномові Торину пройти через лабіринт, маючи, мінімальну суму. Рухатись в печері дозволяється лише переміщаючись з поточної клітинки на будь-яку прилеглу по горизонталі або по вертикалі.
Вхідні дані: Перший рядок вхідного файлу e.dat містить початкові координати (номер рядка та номер стовпця) гнома. Другий рядок містить координати виходу з печери. В третьому рядку вказано розміри лабіринту — висота (N) та ширина (M). Далі слідують N рядків по M чисел в кожному — план печери. Кожне додатне число (W) позначає митницю, яка пропускає лише із сумою, не меншу за W; 0 — порожня клітинка; –1 — стіна. Сума W всіх митниць не перевищує 2·1010, 1 < N, M < 80.
Вихідні дані: Єдиний рядок вихідного файлу e.sol має містити єдине ціле число — мінімальну суму, яку повинен мати гном Торин щоб пройти лабіринт, або –1, якщо шляху взагалі не існує.
Examples

Input in e.datOutput in e.sol
1  2
3  6
5  6
-1   0 –1 –1 –1 –1
-1   3 –1   0   3 –1
-1   2   5   2   4   0
-1   4   1   4   5 –1
-1 –1 –1 –1 –1 –1
4







Наверх

Переглядів: 457 | Додав: ivv
Всього коментарів: 0
avatar