Меню блогу
- Газета «Вісник Переяславщини»
Для вчителів
- 10 клас
- 11 клас
- Pascal
Наше опитування
Пошук
Календар
« Січень 2020 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Архів записів
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Червень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Вересень
- 2022 Жовтень
- 2023 Березень
- 2024 Березень
Корисні посилання
Головна » 2020 » Січень » 30 » Тренувальний тур - 2020
21:01 Тренувальний тур - 2020 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ обласний етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2019/2020 н.р. планується провести з використанням автоматичної системи прийняття та перевірки робіт учасників олімпіади. У зв’язку з цим з 27 січня по 30 січня 2020 року на порталі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (http://ejudge.sumdu.edu.ua/) було увімкнуто режим тренування для учасників олімпіади з інформатики.
Задача A. Сума
Потрібно знайти суму чисел a та b. Формат вхідних даних:
Перший рядок містить два цілих числа a та b (-1018 ≤ a, b ≤ 1018).
Формат вихідних даних:
Виведіть суму двох даних чисел.
Приклади
Оцiнювання:
Кожний тест, крiм вхiдних, оцiнюється в 5 балiв.
Задача B. Сума чисел масиву
Дано n цiлих чисел a1, a2, . . . , an. Формат вхідних даних:
Перший рядок мiстить одне цiле число n (1 ≤ n ≤ 2· 106) - кількість чисел.
Другийий рядок мiстить n цiлих чисел a1, a2, . . . , an (0 ≤ ai ≤ 109) - числа масиву.
Формат вихідних даних:
Виведiть одне число - суму чисел масиву.
Приклади
Оцiнювання:
1. (10 балiв) n ≤ 1 000, ai ≤ 1 000
2. (10 балiв) n ≤ 10 000 3. (8 балiв) n ≤ 200 000 4. (8 балiв) n ≤ 400 000 5. (8 балiв) n ≤ 600 000 6. (8 балiв) n ≤ 800 000 7. (8 балiв) n ≤ 1 000 000 8. (8 балiв) n ≤ 1 200 000 9. (8 балiв) n ≤ 1 400 000 10. (8 балiв) n ≤ 1 600 000 11. (8 балiв) n ≤ 1 800 000 12. (8 балiв) Без додаткових обмежень. Задача C. Клас
Клас являє собою матрицю n × m. Тобто всього n · m парт, за кожною з яких сидить рiвно один студент.
Час змiн! Усi вони хочуть змiнити свої мiсця. Якщо студент сидить за партою (x, y), то вiн хоче пересiсти на одну з парт: (x+1, y), (x, y+1), (x-1, y), (x, y-1). Якщо певної парти немає, то туди
пересiсти неможливо.
Вам потрiбно визначити чи можуть усi студенти пересiсти так, як вони хочуть. Формат вхідних даних:
Перший рядок мiстить одне цiле число t (1 ≤ t ≤ 1 000) - кiлькiсть тестiв.
Кожний з наступних t рядкiв мiстить два цiлi числа n та m (1 ≤ n, m ≤ 105) - розмiри класу.
Формат вихідних даних:
Для кожного тесту вам потрiбно вивести «TAK», якщо студенти можуть пересiсти так, як вони хочуть, iнакше виведiть «HI».
Звернiть увагу, що вам потрiбно виводити букви латинського алфавiту, а не кирилицького.
Приклади
Примiтка:
У першому прикладi студенти, якi сидять в одному ряду, можуть помiнятись мiсцями.
У другому прикладi всього один студент, який не можу нiкуди пересiсти.
У третьому прикладi два студенти можуть помiнятись мiсцями.
Задача D. Футбол
Микола Вiкторович прийшов на футбольний матч. Як справжнiй футбольний фанат, вiн записував рахунок гри на листочку пiсля кожного забитого голу. Наприклад, на листочку рахунки могли
бути записанi у такому порядку 0:1, 1:1, 2:1, 3:1, 3:2.
Матч був досить цiкавим, а голiв було дуже багато, тому Миколi Вiкторовичу набридло записувати всi рахунки гри. Але вiн ще є хорошим математиком, тому вiн запам’ятав суму всiх чисел у
рахунках, якi повиннi були бути записанi.
Вам Микола Вiкторович, як своєму другу, сказав лиш цю суму, яку вiн запам’ятав, а от рахунки гри вiн забув. Та якщо ви просто скажете йому кiлькiсть забитих голiв, його влаштує й це. Ваше
завдання - знайти цю кiлькiсть голiв, або повiдомити, що Микола Вiкторович не мiг отримати таку
суму i заплутався у розрахунках. Формат вхідних даних:
Перший рядок мiстить одне цiле число t (1 ≤ t ≤ 109) - суму, яку запам’ятав Микола Вiкторович.
Формат вихідних даних:
Якщо iснує можлива кiлькiсть голiв - виведiть цю кiлькiсть. В iншому випадку виведiть -1.
Приклади
Примiтка:
У першому прикладi можливi такi рахунки: 0:1, 0:2, 1:2. Забитих голiв - 3. Сума чисел - 6.
У другому прикладi рахунок може бути або 0:1, або 1:0.
У третьому прикладi неможливо отримати таке число.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 267 | |
Всього коментарів: 0 | |