Четвер, 13.05.2021, 05:21
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 60
Головна » 2018 » Грудень » 17 » ІІ тур Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2018-2019 н.р.
19:12
ІІ тур Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2018-2019 н.р.

    15 грудня 2018 року на базі Хоцьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулася районна Всеукраїнська учнівська олімпіада з інформаційних технологій. 16 учасників з п'яти шкіл району (Лецьківське НВО, Полого-Bергунівська ЗОШ, Улянівська ЗОШ, Хоцьківська ЗОШ, Циблівська ЗОШ) протягом 4 годин виконували завдання олімпіади. Нашу школу представляли:
    1. Кузьменко Юлія (8 клас),
    2. Коваленко Валентина (9 клас),
    3. Батрак Сергій (10 клас),
    4. Полянський Сергій (11 клас).
    Керівник команди – Івлєв Валерій Віталійович.

    Метою проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій є стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у поглибленому вивченні інформатики; виявлення та розвиток обдарованих учнів, сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів, підвищення інтересу до інформаційних технологій.

    Олімпіаду доцільно проводити на комп’ютерах із операційними системами Windows XP/Vista/7/8.
    Завдання олімпіади розраховані на виконання у середовищі MS Office 2010 Professional.
    Було запропоновано 4 завдання на використання основних офісних програм Word, PowerPoint, Excel, Access.
    Учасникам олімпіади заборонялося користуватися власною літературою, друкованими або рукописними матеріалами, засобами комунікації (Інтернет, мобільні телефони, електронні носії інформації тощо).

Всеукраїнська учнівська олімпіада
з інформаційних технологій
ІI етап (15.12.2017)

     Уважне вивчення умов і допоміжних
матеріалів завдання - половина успіху

    Газовану воду (раніше її називали «шипучкою») відносять до популярних прохолодних безалкогольних напоїв. Сьогодні деякі нації вже не уявляють собі життя без неї. Наприклад, середньостатистичний житель США випиває до 180 літрів газованого напою на рік.

    Для порівняння: жителі країн пострадянського простору вживають 50 літрів, а в Китаї – лише 20. Америка перевершила всіх не тільки за кількістю споживаної газованої води, але і за її виготовлення. Статистика стверджує, що обсяг виробленої газованої води та напоїв на її основі складає 73% від загального обсягу продукції безалкогольної продукції в країні.

    Чим шкідлива солодка газована вода? Виявляється, таких чинників багато - різних хімічних добавок, абсолютно непотрібних організму людини, в ній міститься багато. Наприклад, на теперішній час діти вживають цукру набагато більше, ніж 40 років тому. 40% цукру в їх організм потрапляє з безалкогольних напоїв, серед яких значне місце займають газовані. Крім того, вже доведено, що малюки і підлітки, які п’ють дуже багато газованої води, страждають від остеопорозу і часто ламають кістки. Адже випиваючи більше солодкої газованої води, вони менше вживають молока і кисломолочних продуктів. Звідси дефіцит кальцію в організмі. До цього ж призводить і кофеїн, що міститься в газованій воді. Маючи ефект звикання, він сприяє виведенню кальцію з кісток, як і фосфорна кислота – ще один компонент газованої води. В результаті можуть розвинутися і остеопороз, і камені в нирках. На питання, чи шкідливо пити солодкі лимонади, ствердно відповідають і стоматологи. Адже, крім величезної кількості цукру, ці газовані напої містять вугільну та ортофосфорну кислоту, а вони, в свою чергу, розм’якшують зубну емаль. Звідси утворення карієсу і повне руйнування зубів.

    незважаючи на вище сказане, деякі газовані напої стали невід’ємною частиною нашого життя. Це частина економіки, атрибут стилістики людини, і навіть, частина культури. Таким брендовим чинником, наприклад, є напої кока-кола, фанта, спрайт, пепсі та ін.

    Учаснику олімпіади необхідно вирішити наступні задачі виключно засобами MS OFFICE (Open (Libre) OFFICE) відповідно до умов задач. Використання VBA, зображення чи частини зображень з файлів-зразків та файлів-інструкцій ЗАБОРОНЕНО!

    Завданням учаснику є створення працюючих моделей та алгоритмів у відповідних офіснис додатках.


    Умова завдання 1
(Завдання виконується виключно засобами MS WORD (Writer) або, результат роботи учасника зберегти у файл Кола.docx та Кола.pdf)

    Листаючи сторінки різних журналів, ми відслідковуємо результат роботи команди верстальників. Пропоновані макети розміщення тексту та малюнків часом вражають фантазією цих працівників. Реалізувати одну з них ми пропонуємо вам. Рекомендації та зразок оформлення макету описано в Інструкції до завдань.docx (завдання .


    Умова завдання 2
(Завдання виконується виключно засобами MS PowerPoint (Impress), результат роботи учасника зберегти у файл Кола.pptx)

    Сьогодні важко уявити собі життя без реклами. У сучасному світі рекламується буквально все - від дрібного приладдя до грандіозних церемоній. Враховуючи що корисність напою кока – коли підлягає сумніву, пропонуємо вам створити антирекламний ролик відомого напою за зразком фільму Кола.wmv. Інструкції для створення розв’язку у файлі Інструкції до завдань.docx (завдання 2).


    Умова завдання 3
(Завдання виконується виключно засобами MS Excel (Calc), результат роботи учасника зберегти у файл Напої.xlsx)

    Власники відомих брендів галузі отримують чималі прибутки, впливають на економіку країн, стиль життя споживачів та ін.. У даному завданні ми пропонуємо вам три задачі, які демонструють певні чинники діяльності основних брендових компаній, які представлені на ринку безалкогольних напоїв. Розв’язання задач пропонуємо вам виконати та зберегти на відведених аркушах електронної книги Напої.xlsx. У цьому ж документі задані певні початкові дані, які потрібно використати при рішенні завдання.
    Деталізація умови задачі описана в інструкції (файл Інструкції до завдань.docx (завдання 3)).
УВАГА! Кількість допоміжних аркушів для розміщення проміжних розрахунків не регламентується. При зміні вхідних даних у таблицях-розв’язках повинна змінюватися вихідна інформація.

    Умова завдання 4
(Завдання виконується виключно засобами MS Access (Base), результат роботи учасника зберегти у файл Фортуна.accdb

    Великі компаній часто проводять різноманітні акції та розіграші. Ми шукаємо виграшні числові комбінації під кришечками пляшок, на зворотних частинах етикеток, рекламних листівках та беремо участь у інтерактивних розіграшах. Чи виграємо? Це питання спірне. Але ми можемо змоделювати роботу одного з таких розіграшів. Пропонуємо створити інформаційну систему, що реалізує розіграш призового фонду у майже 30 позицій. Учасник повинен виконати завдання відповідно до зразка та інструкцій наданих автором (Інструкції до завдань.docx (завдання 4)).

УВАГА!!!
    У розв’язку завдання дозволяється використовувати тільки файли з початковими даними, які розміщено у каталозі Для учасника, файли-розв’язки повинні розміщатись у каталозі з назвою Прізвище_Імя_Школа Клас (див. нижче).
    Для учасників, які працюють у середовищі Open (Libre) OFFICE допускаються збереження з використанням форматів файлів - результатів додатків даної збірки (при узгодженні з оргкомітетом та журі олімпіади).
    Вхідні дані у завданні подані без зміни інформації з джерел зі збереженням авторського права.
    Перевірка розв’язку учасника передбачає зміну вхідних даних та перевірку результату обчислень зі зміненими даними.
    Всі завдання необхідно виконати за 4 години та передати файли-розв’язки під підпис члену журі у каталозі з назвою Прізвище_Імя_Школа_Клас (наприклад: Петров_Олесь_ЗОШ5_11 або Сидоренко_Анна_НВК_10).
    Під час олімпіади учасник має право задавати питання виключно у письмовому вигляді протягом першої години роботи. Питання повинно бути сформулюване таким чином, щоб на нього можна було відповісти однозначно ТАК чи НІ.
    У випадку, якщо одна з цих відповідей може стати підказкою або відповідь міститься у тексті завдання учасник отримує відповідь БЕЗ КОМЕНТАРІВ.
    В роботі залишати відомості, які ідентифікують особу учасника ЗАБОРОНЕНО!!! (за виключенням назви каталогу з файлами-роз’язками участника)
    Роз’вязок олімпіадного завдання вважається зданим тільки після перевірки членом журі в присутності учасника олімпіади наявності його файлів-рішень та підпису учасником у протоколі прийому робіт (підпис учасника ставиться після відмітки про наявність файлів-розв’язків кожної задачі.

Попереднє співвідношення балів Word: PowerPoint: Excel: Access відповідно 15:15:40:30

Бажаємо успіху!

Переглядів: 424 | Додав: ivv
Всього коментарів: 0
avatar