Вівторок, 16.04.2024, 23:47
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Головна » 2017 » Грудень » 18 » ІІ тур Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій
18:19
ІІ тур Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій

    16 грудня 2017 року на базі Хоцьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулася районна Всеукраїнська учнівська олімпіада з інформаційних технологій. 19 учасників із семи шкіл району (Соснівське НВО, Лецьківське НВО, Ташанське НВО, Полого-Bергунівська ЗОШ, Улянівська ЗОШ, Хоцьківська ЗОШ, Циблівська ЗОШ) протягом 4 годин виконували завдання олімпіади. Нашу школу представляли:
    1. Кузьменко Юлія (8 клас),
    2. Боровик Таїсія (9 клас),
    3. Полянський Сергій (10 клас),
    4. Качан Юрій (11 клас).
    Керівник команди – Івлєв Валерій Віталійович.

    Метою проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій є стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у поглибленому вивченні інформатики; виявлення та розвиток обдарованих учнів, сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів, підвищення інтересу до інформаційних технологій.

    Олімпіаду доцільно проводити на комп’ютерах із операційними системами Windows XP/Vista/7/8.
    Завдання олімпіади розраховані на виконання у середовищі MS Office 2010 Professional.
    Було запропоновано 4 завдання на використання основних офісних програм Word, PowerPoint, Excel, Access.
    Учасникам олімпіади заборонялося користуватися власною літературою, друкованими або рукописними матеріалами, засобами комунікації (Інтернет, мобільні телефони, електронні носії інформації тощо).

Всеукраїнська учнівська олімпіада
з інформаційних технологій
ІI етап (16.12.2017)

     Уважне вивчення умов і допоміжних
матеріалів завдання - половина успіху

    Світ повний дивних і загадкових артефактів. Одні майже напевно є містифікаціями, з іншими пов’язані реальні історії. Вже давно ні для кого не є таємницею, що по всій Україні у різні часи були заховані всілякі скарби, які досі не дають спокою мисливцям за ними. З плином часу в руки істориків і археологів потрапляли відомості про існування і приблизне місцезнаходження захованих цінностей, проте далеко не всі з них вдавалося швидко відшукати. Отже, де сьогодні можна шукати стародавні реліквії, надійно укриті від людських очей в українській землі. Пропонуємо вам, шановний учаснику, стати частиною пригоди пошуку скарбів. А дану пригоду представити у форматі квесту.

    У перекладі з англійської «квест» означає «пошук, виконання доручень». Це аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного. Перемагає команда, що виконала всі завдання швидше за інших.

    Останнім часом в українському суспільстві суттєво пожвавилася цікавість до інтелектуально-рухливих ігор. Їх прихильниками та безпосередніми учасниками є як дорослі, так і школярі. У великих містах одна за одною відкриваються квест-кімнати, в Інтернеті можна знайди чимало пропозицій щодо організації та проведення квестів просто неба.

    Роль, яку виконуєте ви, - це розробник завдань. Використовуючи власні знання, вміння та логіку, спробуйте налаштувати роботу деяких віртуальних «електронних кімнат» квесту, присвяченого пошуку національних скарбів.

    Учаснику олімпіади необхідно вирішити наступні задачі виключно засобами MS OFFICE відповідно до умов задач. Використання VBA, зображення чи частини зображень з файлів-зразків та файлів-інструкцій ЗАБОРОНЕНО!

    Завданням учаснику є створення працюючих моделей та алгоритмів у відповідних офіснис додатках.


    Умова задачі «Зачарована пектораль»
(Завдання виконується виключно засобами текстового процесора. Результат роботи учасника зберегти у файл Пектораль.docx (*))

    Археологічні знахідки завжди викликають величезний інтерес вчених і любителів історії. Посуд, прикраси, зброя та інші древні артефакти дозволяють робити висновки про те, як жили люди багато століть тому. Але бувають серед археологічних знахідок і такі, які не піддаються розгадці протягом століть. Таку загадку пропонуємо вирішити вам і учасникам квесту. Деталізація умови задачі описана в інструкції (файл Інструкція_Пектораль.docx)


    Умова задачі «У пошуках скарбів»
(Завдання виконується виключно засобами табличного процесора. Результат роботи учасника зберегти у файл Скарби.xlsx (*))

    Нерідко в ЗМІ з’являються повідомлення про найцікавіші древні артефакти, знайдені археологами, і світова громадськість обговорює загадки мумій, мозаїк, статуй або прикрас. А є скарби, про які з давнини передаються містичні історії від наших пращурів. Але вони не знайдені і можуть спонукати до нових пошуків. Вони можуть розповісти про стародавній світ дуже багато. Саме про такі артефакти нашої історії піде мова у наступних завданнях. Локації, на яких учасники дізнаються про ці скарби вам слід створити за допомогою інструментарію електронного процесора. Деталізація умови задачі описана в інструкції Умова_завдання_У пошуках скарбів.docx.

    УВАГА! Кількість допоміжних аркушів для розміщення проміжних розрахунків не регламентується. При зміні вхідних даних у таблицях-розв’язках повинна змінюватися вихідна інформація.


    Умова задачі «Кулькова кімната»
(Завдання виконується виключно засобами додатків створення комп’ютерних презентацій, результат роботи учасника зберегти у файл Кульки.pptx(*))

    Ще одна замкнена кімната квесту, у якій за лічені секунди потрібно отримати кодове слово. А допоможуть у цьому звичайні кольорові кульки. Але чи все так просто? Нагадуємо , що розробник виконує всю клопітку та довгу роботу з налаштовування механізмів квестової кімнати. Детальше про ваші завдання у файлі Інструкції до кулькової кімнати.docx).


    Умова задачі «Каталог»
(Завдання виконується виключно засобами систем керування базами даних, результат роботи учасника зберегти у файл Каталог.accdb(*))

    Чи знаєте ви, шановний учаснику, що левова доля історичних цінностей, нажаль, зберігаються не в українських музеях. Коштовні прикраси, релігійні атрибути та ін. пограбіжницькі вивозили за межі нашої країни. Ми зібрали у нашому каталозі тільки малу частину відомостей про скарби нашої історії. І цей каталог пропонуємо використати для виконання пошукового завдання для учасників квесту. Але каталог потрібно зробити зручнішим у користуванні. Вам пропонується на основі таблиць файлу Каталог.accdb створити автоматизовану систему пошуку даних.

    Деталізація умови задачі описана в інструкції (файл Інструкції_Каталог.docx).


УВАГА!!!
    У розв’язку завдання дозволяється використовувати тільки файли з початковими даними, які розміщено у каталозі Для учасника, файли-розв’язки повинні розміщатись у каталогах відповідних задач.
    Вхідні дані у завданні подані без зміни інформації з джерел зі збереженням авторського права (для підписів об’єктів та заголовків діапазонів надано словники відповідностей).
    Перевірка розв’язку учасника передбачає зміну вхідних даних та перевірку результату обчислень зі зміненими даними.
    Всі завдання необхідно виконати за 4 години та передати файли-розв’язки під підпис члену журі у каталозі з назвою Прізвище_Імя_Школа_Клас (наприклад: Петров_Олесь_ЗОШ5_11 або Сидоренко_Анна_МОРОЗІВСЬКИЙНВК_10).
    Під час олімпіади учасник має право задавати питання виключно у письмовому вигляді протягом першої години роботи. Питання повинно бути сформулюване таким чином, щоб на нього можна було відповісти однозначно ТАК чи НІ.
    У випадку, якщо одна з цих відповідей може стати підказкою або відповідь міститься у тексті завдання учасник отримує відповідь БЕЗ КОМЕНТАРІВ.
    В роботі залишати відомості, які ідентифікують особу учасника ЗАБОРОНЕНО!!! (за виключенням назви каталогу з файлами-роз’язками участника)
    Роз’вязок олімпіадного завдання вважається зданим тільки після перевірки членом журі в присутності учасника олімпіади наявності його файлів-рішень та підпису учасником у протоколі прийому робіт (підпис учасника ставиться після відмітки про наявність файлів-розв’язків кожної задачі.

Бажаємо успіху!

Переглядів: 1005 | Додав: ivv
Всього коментарів: 3
avatar
0
1 Гога • 23:58, 21.12.2017
Вітаю команду інформатиків. Удачі  в області. Якщо можна - завдання ІКТ на мою поштову скриньку, дякую!!!!
avatar
0
2 Гога • 17:54, 19.01.2018
Вітаю з першим у цьому році обласним призером з екології
http://tsiblime.at.ua/news/pershi_rezultati_rajonnikh_olimpiad_z_bazovikh_disciplin/2017-12-01-47
avatar
0
3 nzeldak81 • 22:58, 15.11.2018
Добрий вечір, а розвязки у Вас не збереглись???
avatar