П`ятниця, 29.03.2024, 14:04
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68

Урок 14. Форматування тексту. Практична робота 4.

Цілі:

навчальна: ознайомити учнів з принципами форматування символів та абзаців; удосконалювати навички роботи в текстовому редакторі, вміння змінювати шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлювати відступи абзаца, міжрядковий інтервал;
розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, тестуюча програма MyTestX, текстовий процесор Microsoft Word.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання.
  • Перевірка присутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.

II. Відтворення і коригування опорних знань

IІІ. Мотивація навчальної діяльності

— Ми вивчили різні прийоми роботи з текстом та його фрагментами, але текст у нас одного кольору, а літери однакового розміру!
На цьому уроці ми вивчатимемо форматування тексту, тобто зміну шрифту, розміру, накреслення, кольору тощо.

IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

Практична робота 4 Форматування тексту.
  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Вправа 1. Форматування тексту.
Завдання. У документі Візитка зміни форматування тексту: шрифт, розмір, накреслення, інтервал, колір – за зразком за допомогою вказівок контекстного меню й інструментів текстового процесора.
  1. Відкрий документ Візитка, що зберігається в папці:
  2. D:\Навчання\5 клас\Урок 14\



  3. Виділи перші два рядки документа – фрагмент тексту Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерної вправності «Бобер», і за допомогою контекстного меню встанови потрібні значення параметрів форматування.
  4. Виділи текстовий фрагмент Марія Розумниця. За допомогою інструментів текстового процесора установи для цього фрагмента: шрифт АгіаІ; розмір тексту –16 пт; колір – червоний. Якщо ти працюєш у Microsoft Word, у діалоговому вікні Шрифт перейди на вкладку Інтервал, у списку Інтервал вибери параметр:
  5. Виділи фрагмент тексту 6-А клас. За допомогою контекстного меню встанови такі значення параметрів: розмір шрифту –16 пт; колір тексту – синій; накреслення – напівжирне.
  6. Виділи фрагмент тексту Команда Бобреня. Встанови значення параметрів, як показано на малюнку. Спосіб виконання завдання (за допомогою контекстного меню або інструментів стрічки) обери самостійно.
  7. Виділи фрагмент тексту www.bober.net.ua. За допомогою контекстного меню встанови такі значення параметрів: колір тексту – синій; підкреслення – тонкою лінією.
  8. Збережи результати роботи у файлі з тим самим іменем у папці:
  9. D:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 14
Вправа 2. Форматування абзаців.
Завдання. У файлі Окуляри встанови параметри форматування абзаців: вирівнювання, відступи, інтервал після абзацу та міжрядковий інтервал – за зразком. Значення параметрів форматування встанови, використовуючи вказівку контекстного меню.
  1. Відкрий документ Окуляри, що зберігається в папці:

  2. D:\Навчання\5 клас\Урок 14\



  3. Виділи перший абзац та встанови для нього таю параметри форматування: вирівнювання – по центру; міжрядковий інтервал – 1,5; інтервал після абзацу – 10 пт.
  4. Виділи решту абзаців тексту, встанови для них такі параметри: вирівнювання – за шириною; відступ першого рядка абзацу – 1,25 см; інтервал після абзацу – 6 пт.
  5. Збережи результати роботи у файлі з тим самим іменему папці:
  6. D:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 14
  7. Закрий всі відкриті вікна.
  8. Повідом вчителя про завершення роботи.
Виконання інтерактивної вправи «Інструменти для зміни значень параметрів форматування тексту»
https://learningapps.org/watch?v=p7nqfzxb501

Рішення

Виконання інтерактивної вправи «Форматування та редагування символів і абзаців»
http://learningapps.org/watch?v=pbd0o81qa01

Рішення

VII. Домашнє завдання

VIII. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Оцінювання роботи учнів

Наверх