Меню блогу
- Газета «Вісник Переяславщини»
Для вчителів
- 10 клас
- 11 клас
- Pascal
Наше опитування
Пошук
Календар
« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Архів записів
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Червень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Вересень
- 2022 Жовтень
- 2023 Березень
- 2024 Березень
Корисні посилання
Урок 3. Комп’ютери та їх різновиди.
Цілі:
навчальна: сформувати уявлення про види сучасних персональних комп’ютерів, учити розрізняти їх; з’ясувати переваги та недоліки кожного виду; | |
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; | |
виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки. |
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, тестуюча програма MyTestX.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання.
- Перевірка присутніх.
- Перевірка готовності учнів до уроку.
II. Актуалізація опорних знань
Тестування «Види сучасних персональних комп’ютерів» (перевірка ТБ та знання видів сучасних персональних комп’ютерів)
Тестування в програмі MyTestX
- Обери правильну поведінку. Вкажіть частину зображення:
- Обери правильну поведінку. Вкажіть частину зображення:
- Безпечна відстань від очей до екрана монітора - це ... Вкажіть один варіант відповіді:
- 30 см
- 10 см
- 50 см
- 20 см
- Час безперервної роботи за комп'ютером не має перевищувати ... Вкажіть один варіант відповіді:
- 15 хв
- 1 год
- 30 хв
- час роботи необмежений
- Смартфон - це кишеньковий комп'ютер, який має ще й функції ... Вкажіть один варіант відповіді:
- мобільного телефону
- факсу
- проектора
- мультимедійної дошки
- Людинi, яка не часто змінює своє місцезнаходження, зручніше використовувати ... Вкажіть один варіант відповіді:
- нетбук
- смартфон
- стаціонарний комп'ютер
- немає правильної відповіді
- Слово "портативний" комп'ютер не означає: Вкажіть один варіант відповіді:
- невеликий за розміром
- зручний для носіння з собою предмет
- який легко переміщувати з одного місця в інший
- стаціонарний
- В яких комп'ютерах не об'єднано в один пристрій системний блок, монітор, та інші пристрої ... Вкажіть один варіант відповіді:
- стаціонарному
- кишеньковому
- планшетному
- ноутбуках
- Ноутбук від кишенькового комп'ютера не відрізняється: Вкажіть один варіант відповіді:
- розмірами
- функціями
- масою
- програмами, які на них установлені
- Вибери неправильні назви різних типів комп'ютера ... Вкажіть один варіант відповіді:
- кишеньковий
- блокнотний
- стаціонарний
- портативний
- Водити дані на сенсорному екрані не можна за допомогою ... Вкажіть один варіант відповіді:
- пальця
- стілуса
- миші
- немає правильної відповіді
- Пристрій для введення та виведення інформації з Internet … Вкажіть один варіант відповіді:
- модель
- модуль
- модем
- метод
- Принтер - це … Вкажіть один варіант відповіді:
- пристрій для виведення інформації на папір
- пристрій для довготривалого зберігання інформації
- пристрій для запису інформації на диск
- немає правильної відповіді
- Стаціонарним персональним комп'ютером не називають комп'ютер, що встановлений: Вкажіть один варіант відповіді:
- у стаціонарі лікарні
- у комп'ютерному класі
- у бібліотеці
- у машині під час поїздки
IІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Учитель. Розгляньте комп’ютери нашого комп’ютерного кабінету. Як ви вважаєте, чи бувають якісь ще види комп’ютерів? Якщо так – то які саме? Це й буде темою нашого сьогоднішнього уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Комп’ютери та їх різновиди
Стаціонарний персональний комп'ютер — комп'ютер, який встановлений у певному приміщенні та постійно підключений до електромережі.
Офісні персональні комп’ютери призначені для опрацювання та зберігання в першу чергу текстових і числових даних.
Домашні комп’ютери використовуються не тільки для розв’язування задач, а й для відтворення музики, відеофільмів, створення комп’ютерних фотоальбомів тощо.
Ігрові персональні комп’ютери для комп’ютерних ігор. можуть мати додаткові ігрові пристрої введення та виведення даних: джойстик, руль і педалі для комп’ютерних автоперегонів.
Види сучасних комп’ютерів
Стаціонарний персональний комп'ютер — комп'ютером, який встановлений у певному приміщенні та постійно підключений до електромережі.
Портативні комп'ютери — це ноутбуки та нетбуки; вони мають всі властивості стаціонарних, але можуть поміститись навіть у портфелі.
Планшетні комп'ютери — це персональні комп'ютери, які мають сенсорний, тобто чутливий до дотиків, екран. Його використовують для введення даних без застосування клавіатури і миші.
Кишенькові комп'ютери — найменші з усіх інших за розмірами, оскільки можуть поміститись навіть у кишені. Вони також мають сенсорний екран.
Кишенькові комп'ютери, що мають ще й функції мобільного телефону, називають смартфонами, або комунікаторами.
V. Фізкультхвилинка
Виконання інтерактивної вправи «Які були комп'ютери»
http://learningapps.org/display?v=pm8d3z0yn
Виконання інтерактивної вправи «Пристрої для роботи з даними - знайди слова»
http://learningapps.org/watch?v=phedh0h8a
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
- Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
Фронтальне опитування
- Назвіть переваги ноутбука порівняно зі стаціонарним комп’ютером.
- Назвіть недоліки ноутбука порівняно зі стаціонарним комп’ютером.
- Комп’ютер якого виду є найбільшим за розмірами?
- Комп’ютер якого виду є найменшим за розмірами?
- Комп’ютер якого виду дозволяє працювати без використання клавіатури і миші?
- Чим відрізняються нетбук і ноутбук?
Рефлексія
- Під час уроку я
- дізнався …
- зрозумів …
- навчився …
- Найбільше мені сподобалося …
- На уроках найкраще в мене виходило …
- Я мав (-ла) труднощі з …
- Я хотів би ще дізнатися про …
VІІI. Домашнє завдання
ІХ Оцінювання роботи учнів