Субота, 15.05.2021, 17:45
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 60
Інформатика. 4 клас: методичні настанови (до підручника Корнієнко М.М.) Назва: Інформатика 4 клас

Автор(и): М.М. Корнієнко, С.М. Крамаровська, І.Т. Зарецька

Рік видання: 2015

Мова: Українська

Видавництво: Ранок

Кількість сторінок: 179

Формат: pdf

Завантажити:

  inf4kornienko.pdf  [27.7 Kb]

Інформатика. 4 клас: методичні настанови (до підручника Корнієнко М.М.) Назва: Інформатика. 4 клас: методичні настанови (до підручника Корнієнко М.М.)

Автор(и): М.М. Корнієнко, С.М. Крамаровська, І.Т. Зарецька

Рік видання: 2015

Мова: Українська

Видавництво: Ранок

Кількість сторінок: 35

Формат: pdf

Завантажити:

  inf4met-kornienro.pdf  [343.4 Kb]

4 клас
Календарно-тематичне планування з інформатики
(До підручника «Інформатика 4 клас»)
Автори: М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька)


з/п
Тема уроку, зміст
навчального матеріалу
Матеріали
до уроку
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої
підготовки учнів
Кіль-
кість
год
Дата
прове-
дення
І семестр.
Тема1: Повторення, узагальнення і систематизація
навчального матеріалу за 3-й клас. (1 год.)
1 Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 3-й клас. Підручник: с.4-9. Учень (учениця):
має уявлення про використання комп’ютера в різних сферах діяльності людини;
знає правила безпечної роботи з комп’ютером і дотримується їх;
виконує навчальні завдання з використанням програм підтримки навчальних предметів.
1 год.  
Тема 2: Папка. Операції над папками і файлами. (3 год.)
2 Поняття файлу та папки. Підручник: с.10-15. Учень (учениця):
має уявлення про різні за вмістом файли (текстові, графічні, звукові тощо);
розуміє призначення папки;
створює папки, використовуючи контекстне меню;
видаляє папки і файли, використовуючи контекстне меню;
копіює файли і папки, використовуючи контекстне меню.
1 год.  
3 Створення і видалення папок, видалення файлів. Підручник: с.16-19. 1 год.  
4 Копіювання файлів та папок. Підручник: с.20-23. 1 год.  
Тема 3: Опрацювання тексту на комп’ютері.(7 год.)
5 Тексти і текстовий редактор. Підручник: с.24-29. Учень (учениця):
розуміє призначення текстового редактора;
має уявлення про середовище текстового редактора;
розпочинає і завершує роботу з текстовим редактором;
відкриває в середовищі редактора текстовий документ, що зберігається на носії;
переключає мовні режими роботи клавіатури;
вводить кілька абзаців тексту з дотриманням правил орфографії і пунктуації;
виділяє фрагменти тексту (слово, рядок, абзац);
переміщує текстовий курсор по тексту з використанням мишки та клавіатури;
редагує та форматує текст: символи (розмір, колір, накреслення), абзаци (вирівнювання, відступ І-го рядка, відступи ліворуч та праворуч);
вставляє до текстового документа графічні зображення;
створює в середовищі текстового редактора текстовий документ;
розрізняє операції копіювання і переміщення фрагментів тексту;
називає різні способи копіювання і вставлення фрагментів тексту;
застосовує різні способи копіювання і переміщення фрагментів тексту;
зберігає текстовий документ на носії.
1 год.  
6 Середовище текстового редактора. Відкриття та створення текстового документа. Збереження текстового документа. Підручник: с.30-33. 1 год.  
7 Правила введення тексту. Підручник: с.34-38. 1 год.  
8 Редагування тексту. Підручник: с.39-43. 1 год.  
9 Копіювання і переміщення фрагментів тексту. Підручник: с.44-47. 1 год.  
10 Форматування тексту. Підручник: с.48-52. 1 год.  
11 Вставлення зображень у текстовий документ. Підручник: с.53-57. 1 год.  
Тема 4: Графічний редактор. (4 год.)
12 Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора. Підручник: с.58-62. Учень (учениця):
знає призначення графічних редакторів;
орієнтується в середовищі графічного редактора;
обирає і використовує потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком та за власним задумом;
дотримується послідовності роботи ними;
задає і змінює колір фігури і колір фону;
створює підпис до малюнка;
вводить слова і розділові знаки за допомогою клавіатури;
змінює розмір і колір шрифта;
зберігає створене зображення за вказаною адресою.
1 год.  
13 Панель інструментів. Палітра. Колір фігури і колір фону. Створення простих графічних зображень. Збереження зображень. Підручник: с.63-66. 1 год.  
14 Інструменти виділення фрагментів зображення. Підручник: с.67-70. 1 год.  
15 Вставлення підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта. Підручник: с.71-73. 1 год.  
ІІ семестр
Тема 5: Безпека дітей в Інтернеті. (5 год.)
16 Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень). Підручник: с.74-78. Учень (учениця):
дотримується правил безпечної роботи в Інтернеті при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень);
має уявлення про коло веб-сторінок для дітей;
називає окремі дитячі сайти;
запускає на виконання програму-браузер;
відкриває у вікні браузера визначену веб-сторінку, використовуючи меню закладок;
орієнтується на головній сторінці дитячого сайту;
здійснює простий пошук інформаційних матеріалів за вказаною послідовністю доступу до них;
виконує навчальні завдання з використанням комп’ютерних програм онлайн;
має уявлення про спільноти та електронне спілкування;
називає правила етикету та безпеки спілкування в спільнотах, дотримується їх.
1 год.  
17 Веб-сторінки для дітей. Підручник: с.79-82. 1 год.  
18 Дитячі бібліотеки. Підручник: с.83-86. 1 год.  
19 Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн. Підручник: с.87-90. 1 год.  
20 Електронне спілкування. Безпека спілкування в спільнотах. Підручник: с.91-95. 1 год.  
Тема 6: Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням. (8 год.)
21 Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Підручник: с.96-100. Учень (учениця):
розрізняє правильні (істинні) та неправильні (хибні) висловлювання;
наводить приклади істинних та хибних висловлювань;
формулює висловлювання з логічним слідуванням;
аналізує зміст завдання на складання алгоритму для виконавця;
формулює команди для виконавця;
прогнозує очікуваний результат;
шукає варіанти виконання завдання;
обирає та обгрунтовує варіант виконання завдання; розрізняє алгоритмічні структури (слідування, розгалуження, повторення);
створює та виконує алгоритми з розгалуженням у визначеному середовищі;
створює та виконує алгоритми з повторенням у визначеному середовищі.
1 год.  
22 Заперечення висловлювань. Підручник: с.101-104. 1 год.  
23 Аналіз тексту задачі. Підручник: с.105-109. 1 год.  
24 Середовище виконання алгоритмів Скретч. Підручник: с.110-113. 1 год.  
25 Алгоритми з розгалуженням. Логічне слідування «Якщо – то – інакше». Підручник: с.114-117. 1 год.  
26 Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch. Підручник: с.118-121. 1 год.  
27 Алгоритми з повторенням. Підручник: с.122-125. 1 год.  
28 Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі. Підручник: с.126-129. 1 год.  
Тема 7: Робота з презентаціями. (4 год.)
29 Середовище редактора презентацій. Підручник: с.130-134. Учень (учениця):
відкриває файл, що містить презентацію;
орієнтується в середовищі редактора презентацій;
розрізняє текстові та графічні об’єкти слайда;
виділяє об’єкт слайда, змінює значення його властивостей;
додає анімаційні ефекти до об’єкта слайда;
переміщує об’єкт слайда;
видаляє об’єкт слайда;
планує процес створення презентації під керівництвом учителя;
створює презентацію за шаблоном;
коментує процес створення презентації;
демонструє створену презентацію, коментує її зміст.
1 год.  
30 Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Робота з об’єктами на слайдах презентації. Підручник: с.135-138. 1 год.  
31 Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації. Підручник: с.139-142. 1 год.  
32 Створення презентацій на основі шаблону. Розробка плану створення презентації на задану тему. Підручник: с.143-146. 1 год.  
Тема 8: Повторення та узагальнення вивченого у 4-му класі. (3 год.)
33 Повторення і систематизація навчального матеріалу. Підручник: с.147. Учень (учениця):
розуміє призначення комп’ютера;
знає правила безпечної роботи з комп’ютером і дотримується їх;
обирає потрібний редактор роботи з інформацією відповідно до поставленого навчального завдання;
має уявлення про пошук інформації в Інтернеті;
називає правила безпечної роботи в мережі.
1 год.  
34 Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підручник: с.148-150. 1 год.  
35 Підсумковий урок за рік. Підручник: с.151. 1 год.  

Наверх