Четвер, 25.04.2024, 09:27
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Підручник Сходинки до Інформатики 2 клас O. B. Коршунова Назва: Сходинки до інформатики

Автор: Коршунова О. В.

Рік видання: 2012

Мова: Українська

Видавництво: Генеза

Кількість сторінок: 112

Формат: pdf




Завантажити:
  infa_2_korshunova.pdf [13.28 Mb]

2 клас
Календарно-тематичне планування з інформатики
до підручника «Сходинки до інформатики» автора О. В. Коршунової


з/п
Тема уроку, зміст
навчального матеріалу
Матеріали
до уроку
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої
підготовки учнів
Кіль-
кість
год
Дата
прове-
дення
І семестр
Тема 1: Комп’ютери та їх застосування.( 3 год.)
1 Перша зустріч. Правила поведінки та техніки безпеки у комп’ютерному класі. Підручник: с. 3-8. Учень (учениця):
має уявлення про сфери застосування сучасних комп’ютерів;
розуміє призначення комп'ютера;
наводить приклади використання сучасних комп’ютерів в різних сферах діяльності людини;
називає пристрої, що використовуються для обчислення,опрацювання текстів, зображень, передавання повідомлень;
знає правила поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером;
дотримується правил поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером.
1 год.  
2 Як комп’ютер різні професії опановував. Підручник: с. 9-10. 1 год.  
3 Які бувають комп’ютери. Підручник: с. 11-13. 1 год.  
Тема 2: Основні складові комп’ютера.
Початкові навички роботи з комп’ютером. (9 год.)
4 Основні пристрої комп’ютера. Підручник: с. 14-16. Учень (учениця):
вмикає комп’ютер;
завершує роботу з комп’ютером коректно;
наводить вказівник на об’єкти, які знаходяться на Робочому столі або у вікні виконання програми;
вибирає об’єкти одинарним клацанням лівої кнопки миші;
перетягує об’єкти за допомогою миші;
використовує подвійне клацання лівої кнопки миші;
коректно завершує роботу з програмою;
вводить окремі символи та слова у середовищі клавіатурного тренажера за допомогою клавіатури.
1 год.  
5 Що таке комп’ютерна програма. Підручник: с. 17-18. 1 год.  
6 Які бувають програми? Підручник: с. 19-21. 1 год.  
7 Підготовка комп’ютера до роботи. Підручник: с. 22-24. 1 год.  
8 Що таке Робочий стіл? Запуск програм з Робочого столу. Підручник: с. 25-28. 1 год.  
9 Вивчаємо клавіатуру. Мова введення. Підручник: с. 28-33. 1 год.  
10 Продовжуємо вивчати клавіатуру. Клавіші Shift та Ctrl. Підручник: с. 34-37. 1 год.  
11 Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою та мишею. Підручник: с. 37-39. 1 год.  
12 Клавіші керування курсором. Клавіші Enter та Esc. Підручник: с. 40-43. 1 год.  
Тема 3: Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. (5год.)
13 Що таке інформація. Що таке повідомлення. Підручник: с.44-46. Учень (учениця):
розрізняє пристрої за їх призначенням щодо виконання інформаційних процесів;
розуміє, що повідомлення можна отримати, зберегти, опрацювати і передати;
наводить приклади роботи з повідомленнями на основі ситуацій із шкільного життя.
1 год.  
14 Дії, які можна виконувати з інформацією. Інформаційні процеси. Підручник: с.47-49. 1 год.  
15 Короткі історичні відомості про розвиток комп’ютерної техніки. Підручник: с.50-52. 1 год.  
16 Пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями. Підручник: с.53-57. 1 год.  
17 Людина у світі інформації. Підручник: с.57-59. 1 год.  
ІІ семестр
Тема 4: Алгоритми і виконавці. (4 год.)
18 Ознайомлення з поняттям команди. Команди і виконавці. Підручник: с.60-62. Учень (учениця):
називає пристрої, які використовували для обчислення в давнину і використовують у наш час;
пояснює як застосовуються різноманітні засоби обчислення;
використовує мишу для роботи з прикладними програмами.
1 год.  
19 Поняття алгоритму. Підручник: с.63-65. 1 год.  
20 Виконавці алгоритмів. Підручник: с.66-69. 1 год.  
21 Алгоритми у нашому житті. Підручник: с.69-72. 1 год.  
Тема 5: Об’єкти. Графічний редактор. (8 год.)
22 Поняття об’єкту. Що таке об’єкт? Підручник: с.73-76. Учень (учениця):
має уявлення про об’єкти та їх властивості, значення властивостей;
наводить приклади об‘єктів, властивостей об’єктів, значень властивостей об’єктів;
розуміє призначення графічного редактора;
запускає графічний редактор на виконання;
розуміє призначення інструментів середовища графічного редактора;
має уявлення про можливості використання палітри кольорів у середовищі графічного редактора;
використовує палітри кольорів у середовищі графічного редактора;
створює прості графічні об’єкти та їх комбінації;
змінює значення властивостей об‘єктів в середовищі графічного редактора;
застосовує інструменти середовища графічного редактора для створення зображень за власним задумом;
додає текст до створених зображень;
поєднує текстові та графічні об’єкти в середовищі графічного редактора;
зберігає зображення на Робочому столі або в папці, встановленій за замовчуванням;
відкриває в середовищі графічного редактора збережені зображення.
1 год.  
23 Властивості об’єктів. Значення властивостей. Підручник: с.77-80. 1 год.  
24 Об’єкти графічного редактора. Підручник: с.81-86. 1 год.  
25 Основні інструменти графічного редактора. Підручник: с.87-92. 1 год.  
26 Використання інструментів олівець, пензель, гумка. Панелі налаштування інструментів. Підручник: с.92-95. 1 год.  
27 Інструменти лінія, прямокутник, еліпс. Панель налаштування інструментів. Підручник: с.96-98. 1 год.  
28 Додавання тексту до малюнку в графічному редакторі. Підручник: с.99-101. 1 год.  
29 Створення простих графічних об’єктів. Підручник: с.101-103. 1 год.  
Тема 6: Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (4 год.)
30 Програми для комп’ютерної підтримки вивчення навчальних предметів. Підручник: с.104-105. Учень (учениця):
розуміє правила роботи з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
застосовує правила роботи з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
працює з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів.
1 год.  
31 Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. Українська мова.   1 год.  
32 Комп’ютерна підтримка вивчення англійської мови.   1 год.  
33 Комп’ютерна підтримка вивчення математики.   1 год.  
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час. (2 год. )
34 Пригадай, що вже знаєш. Підручник: с.106-109. 1 год.  
35 Підсумковий урок.   1 год.  

Наверх