Меню блогу
- Газета «Вісник Переяславщини»
Для вчителів
- 10 клас
- 11 клас
- Pascal
Наше опитування
Пошук
Календар
« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Архів записів
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Червень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Вересень
- 2022 Жовтень
- 2023 Березень
- 2024 Березень
Корисні посилання
Назва: Сходинки до інформатики Автор: Коршунова О. В. Рік видання: 2012 Мова: Українська Видавництво: Генеза Кількість сторінок: 112 Формат: pdf Завантажити: infa_2_korshunova.pdf [13.28 Mb] |
2 клас
Календарно-тематичне планування з інформатики
до підручника «Сходинки до інформатики» автора О. В. Коршунової
№ з/п |
Тема уроку, зміст навчального матеріалу |
Матеріали до уроку |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Кіль- кість год |
Дата прове- дення |
І семестр Тема 1: Комп’ютери та їх застосування.( 3 год.) |
|||||
1 | Перша зустріч. Правила поведінки та техніки безпеки у комп’ютерному класі. | Підручник: с. 3-8. | Учень (учениця): має уявлення про сфери застосування сучасних комп’ютерів; розуміє призначення комп'ютера; наводить приклади використання сучасних комп’ютерів в різних сферах діяльності людини; називає пристрої, що використовуються для обчислення,опрацювання текстів, зображень, передавання повідомлень; знає правила поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером; дотримується правил поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером. |
1 год. | |
2 | Як комп’ютер різні професії опановував. | Підручник: с. 9-10. | 1 год. | ||
3 | Які бувають комп’ютери. | Підручник: с. 11-13. | 1 год. | ||
Тема 2: Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером. (9 год.) |
|||||
4 | Основні пристрої комп’ютера. | Підручник: с. 14-16. | Учень (учениця): вмикає комп’ютер; завершує роботу з комп’ютером коректно; наводить вказівник на об’єкти, які знаходяться на Робочому столі або у вікні виконання програми; вибирає об’єкти одинарним клацанням лівої кнопки миші; перетягує об’єкти за допомогою миші; використовує подвійне клацання лівої кнопки миші; коректно завершує роботу з програмою; вводить окремі символи та слова у середовищі клавіатурного тренажера за допомогою клавіатури. |
1 год. | |
5 | Що таке комп’ютерна програма. | Підручник: с. 17-18. | 1 год. | ||
6 | Які бувають програми? | Підручник: с. 19-21. | 1 год. | ||
7 | Підготовка комп’ютера до роботи. | Підручник: с. 22-24. | 1 год. | ||
8 | Що таке Робочий стіл? Запуск програм з Робочого столу. | Підручник: с. 25-28. | 1 год. | ||
9 | Вивчаємо клавіатуру. Мова введення. | Підручник: с. 28-33. | 1 год. | ||
10 | Продовжуємо вивчати клавіатуру. Клавіші Shift та Ctrl. | Підручник: с. 34-37. | 1 год. | ||
11 | Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою та мишею. | Підручник: с. 37-39. | 1 год. | ||
12 | Клавіші керування курсором. Клавіші Enter та Esc. | Підручник: с. 40-43. | 1 год. | ||
Тема 3: Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. (5год.) | |||||
13 | Що таке інформація. Що таке повідомлення. | Підручник: с.44-46. |
Учень (учениця): розрізняє пристрої за їх призначенням щодо виконання інформаційних процесів; розуміє, що повідомлення можна отримати, зберегти, опрацювати і передати; наводить приклади роботи з повідомленнями на основі ситуацій із шкільного життя. |
1 год. | |
14 | Дії, які можна виконувати з інформацією. Інформаційні процеси. | Підручник: с.47-49. | 1 год. | ||
15 | Короткі історичні відомості про розвиток комп’ютерної техніки. | Підручник: с.50-52. | 1 год. | ||
16 | Пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями. | Підручник: с.53-57. | 1 год. | ||
17 | Людина у світі інформації. | Підручник: с.57-59. | 1 год. | ||
ІІ семестр Тема 4: Алгоритми і виконавці. (4 год.) |
|||||
18 | Ознайомлення з поняттям команди. Команди і виконавці. | Підручник: с.60-62. |
Учень (учениця): називає пристрої, які використовували для обчислення в давнину і використовують у наш час; пояснює як застосовуються різноманітні засоби обчислення; використовує мишу для роботи з прикладними програмами. |
1 год. | |
19 | Поняття алгоритму. | Підручник: с.63-65. | 1 год. | ||
20 | Виконавці алгоритмів. | Підручник: с.66-69. | 1 год. | ||
21 | Алгоритми у нашому житті. | Підручник: с.69-72. | 1 год. | ||
Тема 5: Об’єкти. Графічний редактор. (8 год.) | |||||
22 | Поняття об’єкту. Що таке об’єкт? | Підручник: с.73-76. |
Учень (учениця): має уявлення про об’єкти та їх властивості, значення властивостей; наводить приклади об‘єктів, властивостей об’єктів, значень властивостей об’єктів; розуміє призначення графічного редактора; запускає графічний редактор на виконання; розуміє призначення інструментів середовища графічного редактора; має уявлення про можливості використання палітри кольорів у середовищі графічного редактора; використовує палітри кольорів у середовищі графічного редактора; створює прості графічні об’єкти та їх комбінації; змінює значення властивостей об‘єктів в середовищі графічного редактора; застосовує інструменти середовища графічного редактора для створення зображень за власним задумом; додає текст до створених зображень; поєднує текстові та графічні об’єкти в середовищі графічного редактора; зберігає зображення на Робочому столі або в папці, встановленій за замовчуванням; відкриває в середовищі графічного редактора збережені зображення. |
1 год. | |
23 | Властивості об’єктів. Значення властивостей. | Підручник: с.77-80. | 1 год. | ||
24 | Об’єкти графічного редактора. | Підручник: с.81-86. | 1 год. | ||
25 | Основні інструменти графічного редактора. | Підручник: с.87-92. | 1 год. | ||
26 | Використання інструментів олівець, пензель, гумка. Панелі налаштування інструментів. | Підручник: с.92-95. | 1 год. | ||
27 | Інструменти лінія, прямокутник, еліпс. Панель налаштування інструментів. | Підручник: с.96-98. | 1 год. | ||
28 | Додавання тексту до малюнку в графічному редакторі. | Підручник: с.99-101. | 1 год. | ||
29 | Створення простих графічних об’єктів. | Підручник: с.101-103. | 1 год. | ||
Тема 6: Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (4 год.) | |||||
30 | Програми для комп’ютерної підтримки вивчення навчальних предметів. | Підручник: с.104-105. |
Учень (учениця): розуміє правила роботи з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів; застосовує правила роботи з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів; працює з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів. |
1 год. | |
31 | Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. Українська мова. | 1 год. | |||
32 | Комп’ютерна підтримка вивчення англійської мови. | 1 год. | |||
33 | Комп’ютерна підтримка вивчення математики. | 1 год. | |||
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час. (2 год. ) | |||||
34 | Пригадай, що вже знаєш. | Підручник: с.106-109. | 1 год. | ||
35 | Підсумковий урок. | 1 год. |