- Газета «Вісник Переяславщини»
- 10 клас
- 11 клас
- Pascal
« Грудень 2017 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Червень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Вересень
- 2022 Жовтень
- 2023 Березень
- 2024 Березень
18:19 ІІ тур Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій | ||||
16 грудня 2017 року на базі Хоцьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулася районна Всеукраїнська учнівська олімпіада з інформаційних технологій. 19 учасників із семи шкіл району (Соснівське НВО, Лецьківське НВО, Ташанське НВО, Полого-Bергунівська ЗОШ, Улянівська ЗОШ, Хоцьківська ЗОШ, Циблівська ЗОШ) протягом 4 годин виконували завдання олімпіади. Нашу школу представляли: Метою проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій є стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у поглибленому вивченні інформатики; виявлення та розвиток обдарованих учнів, сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів, підвищення інтересу до інформаційних технологій. Олімпіаду доцільно проводити на комп’ютерах із операційними системами Windows XP/Vista/7/8. Всеукраїнська учнівська олімпіада Уважне вивчення умов і допоміжних Світ повний дивних і загадкових артефактів. Одні майже напевно є містифікаціями, з іншими пов’язані реальні історії. Вже давно ні для кого не є таємницею, що по всій Україні у різні часи були заховані всілякі скарби, які досі не дають спокою мисливцям за ними. З плином часу в руки істориків і археологів потрапляли відомості про існування і приблизне місцезнаходження захованих цінностей, проте далеко не всі з них вдавалося швидко відшукати. Отже, де сьогодні можна шукати стародавні реліквії, надійно укриті від людських очей в українській землі. Пропонуємо вам, шановний учаснику, стати частиною пригоди пошуку скарбів. А дану пригоду представити у форматі квесту. У перекладі з англійської «квест» означає «пошук, виконання доручень». Це аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного. Перемагає команда, що виконала всі завдання швидше за інших. Останнім часом в українському суспільстві суттєво пожвавилася цікавість до інтелектуально-рухливих ігор. Їх прихильниками та безпосередніми учасниками є як дорослі, так і школярі. У великих містах одна за одною відкриваються квест-кімнати, в Інтернеті можна знайди чимало пропозицій щодо організації та проведення квестів просто неба. Роль, яку виконуєте ви, - це розробник завдань. Використовуючи власні знання, вміння та логіку, спробуйте налаштувати роботу деяких віртуальних «електронних кімнат» квесту, присвяченого пошуку національних скарбів. Учаснику олімпіади необхідно вирішити наступні задачі виключно засобами MS OFFICE відповідно до умов задач. Використання VBA, зображення чи частини зображень з файлів-зразків та файлів-інструкцій ЗАБОРОНЕНО! Завданням учаснику є створення працюючих моделей та алгоритмів у відповідних офіснис додатках. Умова задачі «Зачарована пектораль» Археологічні знахідки завжди викликають величезний інтерес вчених і любителів історії. Посуд, прикраси, зброя та інші древні артефакти дозволяють робити висновки про те, як жили люди багато століть тому. Але бувають серед археологічних знахідок і такі, які не піддаються розгадці протягом століть. Таку загадку пропонуємо вирішити вам і учасникам квесту. Деталізація умови задачі описана в інструкції (файл Інструкція_Пектораль.docx) Умова задачі «У пошуках скарбів» Нерідко в ЗМІ з’являються повідомлення про найцікавіші древні артефакти, знайдені археологами, і світова громадськість обговорює загадки мумій, мозаїк, статуй або прикрас. А є скарби, про які з давнини передаються містичні історії від наших пращурів. Але вони не знайдені і можуть спонукати до нових пошуків. Вони можуть розповісти про стародавній світ дуже багато. Саме про такі артефакти нашої історії піде мова у наступних завданнях. Локації, на яких учасники дізнаються про ці скарби вам слід створити за допомогою інструментарію електронного процесора. Деталізація умови задачі описана в інструкції Умова_завдання_У пошуках скарбів.docx. УВАГА! Кількість допоміжних аркушів для розміщення проміжних розрахунків не регламентується. При зміні вхідних даних у таблицях-розв’язках повинна змінюватися вихідна інформація. Умова задачі «Кулькова кімната» Ще одна замкнена кімната квесту, у якій за лічені секунди потрібно отримати кодове слово. А допоможуть у цьому звичайні кольорові кульки. Але чи все так просто? Нагадуємо , що розробник виконує всю клопітку та довгу роботу з налаштовування механізмів квестової кімнати. Детальше про ваші завдання у файлі Інструкції до кулькової кімнати.docx). Умова задачі «Каталог» Чи знаєте ви, шановний учаснику, що левова доля історичних цінностей, нажаль, зберігаються не в українських музеях. Коштовні прикраси, релігійні атрибути та ін. пограбіжницькі вивозили за межі нашої країни. Ми зібрали у нашому каталозі тільки малу частину відомостей про скарби нашої історії. І цей каталог пропонуємо використати для виконання пошукового завдання для учасників квесту. Але каталог потрібно зробити зручнішим у користуванні. Вам пропонується на основі таблиць файлу Каталог.accdb створити автоматизовану систему пошуку даних. Деталізація умови задачі описана в інструкції (файл Інструкції_Каталог.docx). УВАГА!!! Бажаємо успіху! | ||||
Переглядів: 1012 | |
Всього коментарів: 3 | |
| |