« попередня |
Урок 45
Тема уроку: Тематична атестація з теми "Графічні операції. Робота з допоміжними алгоритмами"
Мета уроку: Перевірити засвоєння матеріалу за вказаною темою.Тип уроку: Опитування, організоване в усному або письмовому вигляді.
На наш погляд атестацію доречно проводити на протязі двох академічних годин, причому розбити її на теоретичну та практичну частини. Знання тільки теоретичної частини оцінюється як середній рівень знань, вміння ж скласти програму - це не нижче достатнього рівня.
-
1. Які режими роботи монітору Ви знаєте?
2. Охарактеризувати текстовий та графічний режими роботи.
3. Ініціалізація графічного режиму.
4. Основні процедури та функції для створення графічних примітивів.
5. Керування кольором в графічному режимі.
6. Виведення тексту на екран в графічному режимі.
7. Методи створення мультиплікації в графічному режимі.
8. Поняття графічних сторінок і методи користування ними.
9. Що таке метод покрокової деталізації?
10. Поняття допоміжного алгоритму.
11. Типи допоміжних алгоритмів та різниця між ними.
12. Формат опису процедур та функцій.
13. Як викликати допоміжний алгоритм?
14. Що таке локальні та глобальні параметри?
15. Що таке формальні та фактичні параметри?
16. Методи передачі параметрів у підпрограми (параметри-значення та параметри-змінні).
17. Передача у допоміжний алгоритм масиву як параметра.
18. Область дії ідентифікатора.
19. Що таке рекурсія?
Дитині пропонується дві задачі: перша на роботу в графічному режимі, друга - на створення допоміжних алгоритмів. Оцінювання роботи учня вчитель робить самостійно (мається на увазі, що в залежності від рівня класу можна, навіть, за одну акуратно виконану задачу поставити оцінку високого рівня). Наприклад, учень виконав тільки першу задачу, але оформив її за допомогою процедур та функцій користувача.
-
Варіант №1.
1. Зобразити сімейства квадратів із спільним центром, що збігається з центром екрана, і з довжинами сторін, що відрізняються на задану величину.


Варіант №2.
1. Зобразити на екрані хатинку з вікном і дверима, в якій при натисканні клавіші пробіл запалюється та гасне світло у вікні.


Варіант №3.
1. Зобразити на екрані монітора з урахуванням масштабування і особливостей екранних координат графік функції |cos x|.


Варіант №4.
1. Заповнити екран монітора заданим малюнком, кількість яких по горизонталі та вертикалі задається з клавіатури.



« попередня |