Середа, 24.04.2024, 14:03
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
http://hozki-school.ucoz.ua/index/31-172-0-1-2

 « попередня

ЗМIСТ

наступна » 

Урок 43

Тема уроку: Тематична атестація за темою "Базові структури алгоритмів"

    Мета уроку: Перевірити засвоєння матеріалу за вказаною темою.
    Тип уроку: Опитування, організоване в усному або письмовому вигляді.
    На наш погляд атестацію доречно проводити на протязі двох академічних годин, причому розбити її на теоретичну та практичну частини.
  • Орієнтовні питання теоретичного туру атестації.

  • 1. Назвіть базові структури алгоритмів. Приклади.
    2. Що таке лінійний алгоритм?. Приклад лінійної програми мовою Паскаль.
    3. В яких задачах використовується команда розгалуження?
    4. Формат команди розгалуження (повна та скорочена форми) мовою Паскаль та мовою блок-схем.
    5. Що таке умова? Типи умов.
    6. Команда вибору. Приклад застосування.
    7. Поняття циклу. Типи циклів.
    8. Команда повторення з параметром мовою програмування та мовою блок-схем.
    9. Команда повторення з післяумовою мовою блок-схем та мовою програмування.
    10. Команда повторення з передумовою мовою блок-схем та мовою програмування.
    11. Порівняльна характеристика циклів.

  • Орієнтовні варіанти практичних завдань на тематичну атестацію:

  • Дитині пропонується три задачі, причому перша на лінійний алгоритм (середній рівень досягнень), друга - розгалужений алгоритм (достатній рівень досягнень), а третя - циклічний (високий рівень досягнень). Тільки розв'язок всіх трьох задач дає дитині можливість отримати оцінку 12.
      Варіант №1.
      1. Дано довжину ребра куба. Знайти його об'єм та площу поверхні.
      2. Дано ціле число n (0<n<13), яке вказує порядковий номер кварталу року (січень, лютий, березень - І квартал і т.д.). За вказаним значенням n надрукувати перелік місяців, які належать до цього кварталу.
      3.Дано натуральне число n та дійсні числа a1, a2, …, an. Визначити обернену величину добутку тих членів послідовності, для яких виконується нерівність i+1 < ai < i!
      Варіант №2.
      1. Дано катети прямокутного трикутника. Знайти його гіпотенузу та площу.
      2. Дано дійсне число a. Обчислити f(a), якщо:

      3.Дано натуральне число n та дійсні числа a1, a2, …, an (ai <>0). Відомо, що в заданій послідовності є хоча б одне ненульове значення. Розглядаючи члени послідовності, що розташовані до першого нульового члена, визначити, яких членів більше - додатних чи від'ємних.
      Варіант №3.
      1. Дано довжину кола. Визначити площу круга, обмеженого цим колом.
      2. Дано три цілих додатних числа x, y, z. Визначити, чи можна з відрізків з цими довжинами утворити трикутник.
      3.Обчислити значення функцій


      для значень аргумента x=1, 2,…, 10.
      Варіант №4.
      1. Знайти площу кільця, внутрішній радіус якого дорівнює 10, а зовнішній - даному числу r (r > 10).
      2. Розробити програму-довідник, яка за введеними значеннями радіуса R та номером задачі пропонуватиме користувачу послуги у обчисленні:
        - 1 - довжини кола;
        - 2 - площі круга;
        - 3 - об'єму кулі:
        - 4 - площі поверхні кулі.
      3.Обчислити значення:

     « попередня

    ЗМIСТ

    наступна » 

    Наверх