Меню блогу
- Газета «Вісник Переяславщини»
Для вчителів
- 10 клас
- 11 клас
- Pascal
Наше опитування
Пошук
Календар
« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Архів записів
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Червень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Вересень
- 2022 Жовтень
- 2023 Березень
- 2024 Березень
Корисні посилання
17 жовтня 2016 року в Хоцьківсьькій ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся І тур Всеукраїнської учнівської олімпіади з програмування серед учнів 8-11 класів.
Олімпіада проводилася на Інтернет-порталі E-olimp, який створений для залучення студентів та учнів загальноосвітніх шкіл до участі в олімпіадах з програмування, які підвищать якість підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій та програмування.
Кожна задача на цьому порталі оцінюєтся в 100 балів.
https://www.e-olymp.com/uk/problems/601
Олімпіада проводилася на Інтернет-порталі E-olimp, який створений для залучення студентів та учнів загальноосвітніх шкіл до участі в олімпіадах з програмування, які підвищать якість підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій та програмування.
Кожна задача на цьому порталі оцінюєтся в 100 балів.
https://www.e-olymp.com/uk/problems/601
Космічні загарбники
Петрик написав свій варіант відомої гри "Космічні загарбники". Гра полягає у наступному. На землю нападають кораблі космічних загарбників. Вони вишукувані рядами у верхній частині екрану. Гравець керує лазерною пушкою, яка знаходиться у нижнього краю екрану у одному зі стовпців. За одну дію грвець може перемістити пушку ліворуч або праворуч, або здійснити постріл вертикально вгору. Якщо гравець робить постріл, то він знищує найближчий корабель прибульців у тому стовпці, у якому знаходиться пушка.
На відміну від оригінальної гри, у Петриковому варіанті кораблі прибульців стоять на місці і не можуть стріляти, тому гравець не може програти. Допоможіть Петрику знищити усі кораблі прибульців за мінімальну кількість дій.
Вхідні дані
Перший рядок вхідного файлу містит числа n та p - кількість стовпців та номер стовпця, у якому спочатку знаходиться пушка (1 ≤ n ≤ 100, 1 ≤ p ≤ n). Другий рядок містить n чисел a1, a2, ..., an, де ai - кількість пришельців у i-му стовпці (1 ≤ ai ≤ 100).
Вихідні дані
У вихідний файл виведіть одне число - мінімальну кількість дій, необхідних для того, щоб знищити усіх прибульців.
На відміну від оригінальної гри, у Петриковому варіанті кораблі прибульців стоять на місці і не можуть стріляти, тому гравець не може програти. Допоможіть Петрику знищити усі кораблі прибульців за мінімальну кількість дій.
Вхідні дані
Перший рядок вхідного файлу містит числа n та p - кількість стовпців та номер стовпця, у якому спочатку знаходиться пушка (1 ≤ n ≤ 100, 1 ≤ p ≤ n). Другий рядок містить n чисел a1, a2, ..., an, де ai - кількість пришельців у i-му стовпці (1 ≤ ai ≤ 100).
Вихідні дані
У вихідний файл виведіть одне число - мінімальну кількість дій, необхідних для того, щоб знищити усіх прибульців.
Ліміт часу 1 секунда
Ліміт використання пам'яті 64 MiB
ПрикладINPUT.TXT | OUTPUT.TXT |
5 4 5 3 4 1 2 | 20 |
Рішення на мові програмування FreePascal v2.4.4
https://www.e-olymp.com/uk/problems/490
Кодування
Послідовність бітів кодується наступним чином. Якщо значення попереднього біта заданої послідовності відрізняється від значення поточного біта, що кодується, в результуючу послідовність записується 1. Якщо значення бітів не відрізняються, то записується 0. Для першого біта послідовності попереднім є біт зі значенням 0.
Напишіть програму, яка виконує кодування.
Вхідні дані
Вводиться рядок довжиною не більше 100 символів, який складається лише з 0 і 1, який представляє собою кодовану послідовність бітів.
Вихідні дані
Вивести результат кодування.
Напишіть програму, яка виконує кодування.
Вхідні дані
Вводиться рядок довжиною не більше 100 символів, який складається лише з 0 і 1, який представляє собою кодовану послідовність бітів.
Вихідні дані
Вивести результат кодування.
Ліміт часу 1 секунда
Ліміт використання пам'яті 64 MiB
ПрикладINPUT.TXT | OUTPUT.TXT |
10010111 | 11011100 |
Рішення на мові програмування FreePascal v2.4.4
https://www.e-olymp.com/uk/problems/992
Дороги
У галактиці «Milky Way» на планеті «Snowflake» є N міст, деякі з яких з'єднані дорогами. Імператор галактики «Milky Way» вирішив провести інвентаризацію доріг на планеті «Snowflake». Але, як виявилося, він не сильний в математиці, тому він просить вас порахувати кількість доріг. Потрібно написати програму, що допомагає імператору порахувати кількість доріг на планеті «Snowflake».
Вхідні дані
У першому рядку вхідного файлу INPUT.TXT записано число N (0 ≤ N ≤ 100). У наступних N рядках записано по N чисел, кожне з яких є одиницею або нулем. Причому, якщо в позиції (i, j) квадратної матриці стоїть одиничка, то i-ий і j-ий міста з'єднані дорогами, а якщо нулик, то не з'єднані.
Вихідні дані
У вихідний файл OUTPUT.TXT необхідно вивести число, що визначає кількість доріг на планеті «Snowflake».
Вхідні дані
У першому рядку вхідного файлу INPUT.TXT записано число N (0 ≤ N ≤ 100). У наступних N рядках записано по N чисел, кожне з яких є одиницею або нулем. Причому, якщо в позиції (i, j) квадратної матриці стоїть одиничка, то i-ий і j-ий міста з'єднані дорогами, а якщо нулик, то не з'єднані.
Вихідні дані
У вихідний файл OUTPUT.TXT необхідно вивести число, що визначає кількість доріг на планеті «Snowflake».
Ліміт часу 1 секунда
Ліміт використання пам'яті 64 MiB
ПрикладINPUT.TXT | OUTPUT.TXT |
5 0 1 0 0 0 1 0 1 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 | 3 |
Рішення на мові програмування FreePascal v2.4.4
https://www.e-olymp.com/uk/problems/475
Шифр
Василько винайшов свій спосіб шифрування. Полягає він у наступному:
Допоможіть Васильку — напишіть програму, яка реалізовувала б придуманий ним спосіб шифрування.
Вхідні дані
У першому рядку вхідних даних (закінчується переведенням рядка) знаходиться заданий текст, який складається з латинських літер. Довжина рядка від 0 до 25 символів.
Вихідні дані
Виведіть один рядок — результат шифрування заданого тексту.
- Рядок тексту доповнюється останнім символом цього рядка нуль або більше разів до тих пір, доки довжина рядка не стане квадратом цілого числа. Назвемо це число N.
- Далі текст переноситься у квадрат, що містить з N x N комірок. Початок тексту переноситься у перший рядок квадрата зліва направо, наступні символи — у другий рядок і т.д.
- Післе того, як квадрат заповнено, дані читаються звідти, але не по рядкам, як вони в нього заносились, а по стовпчикам. У початок рядка заносяться символи першого стовпчика зверху вниз, далі символи другого стовпчика і т.д.
Допоможіть Васильку — напишіть програму, яка реалізовувала б придуманий ним спосіб шифрування.
Вхідні дані
У першому рядку вхідних даних (закінчується переведенням рядка) знаходиться заданий текст, який складається з латинських літер. Довжина рядка від 0 до 25 символів.
Вихідні дані
Виведіть один рядок — результат шифрування заданого тексту.
Ліміт часу 1 секунда
Ліміт використання пам'яті 64 MiB
ПрикладINPUT.TXT | OUTPUT.TXT |
EXAMPLE | EMEXPEALE |
Рішення на мові програмування FreePascal v2.4.4
https://www.e-olymp.com/uk/problems/662
Податок
В деякій країні інфляція досягла таких розмірів, що доходи громадян стали виражатися числами, кількість знаків в десятковому запису яких доходить до 200. Це сильно ускладнило завдання стягування податків.
Один з податків на доходи складає 1%. Напишіть програму, яка по введеному числу D (величиною доходу громадянина) визначить цей податок.
При цьому застосовуються наступні правила округлення:
Вводиться одне число D (натуральне, 105 ≤ D < 10200) – величина доходу громадянина.
Вихідні дані
Виведіть одне натуральне число – величину податку.
ПрикладОдин з податків на доходи складає 1%. Напишіть програму, яка по введеному числу D (величиною доходу громадянина) визначить цей податок.
При цьому застосовуються наступні правила округлення:
- Якщо податок виражається цілим числом, то він не округляється.
- Якщо податок виражається дробовим числом, то він округлюється в бік більшого цілого (на користь держави).
Вводиться одне число D (натуральне, 105 ≤ D < 10200) – величина доходу громадянина.
Вихідні дані
Виведіть одне натуральне число – величину податку.
Ліміт часу 1 секунда
Ліміт використання пам'яті 64 MiB
# | INPUT.TXT | OUTPUT.TXT |
Sample 1 | 1000001 | 10001 |
Sample 2 | 12345600 | 123456 |
Рішення на мові програмування FreePascal v2.4.4