Меню блогу
- Газета «Вісник Переяславщини»
Для вчителів
- 10 клас
- 11 клас
- Pascal
Наше опитування
Пошук
Календар
« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Архів записів
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Червень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Вересень
- 2022 Жовтень
- 2023 Березень
- 2024 Березень
Корисні посилання
Урок 7. Контрольна робота №1.
Цілі:
навчальна: узагальнення матеріалу: робота з об’єктами файлової системи; удосконалювати практичні навички роботи з файловими об’єктами (створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення об’єктів); файлової системи (ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, розширення об’єкта); | |
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; | |
виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки. |
Тип уроку: узагальнення.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: тестуюча програма MyTestX.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання.
- Перевірка присутніх.
- Перевірка готовності учнів до уроку.
II. Тестування на комп’ютері
(за допомогою тестуючої програми MyTestX)
- Послідовність взаємопов'язаних дій, що тривають протягом певного часу, це - Вкажіть один варіант відповіді:
- процес
- інформатика
- повідомлення
- властивість
- Пристроями введення є: Вкажіть декілька варіантів відповіді:
- сканер
- принтер
- мікрофон
- миша
- клавіатура
- колонки
- монітор
- веб-камера
- Персональний комп'ютер, який має сенсорний, тобто чутливий до дотиків, екран. Його використовують для введення даних без застосування клавіатури і миші. Вкажіть один варіант відповіді:
- стаціонарний
- портативний
- планшетний
- кишеньковий
- Найменший з усіх інших за розмірами вид персональних комп'ютерів, оскільки може поміститись навіть у кишені. Має сенсорний екран. Вкажіть один варіант відповіді:
- стаціонарний
- портативний
- планшетний
- кишеньковий
- Обери правильну поведінку. Вкажіть частину зображення:
- Із файлами можна використовувати такі операції: Вкажіть декілька варіантів відповіді:
- відкривати
- змінювати
- закривати
- групувати
- Людині, яка часто змінює своє місцезнаходження, зручніше використовувати: Вкажіть декілька варіантів відповіді:
- стаціонарний комп'ютер
- ноутбук
- персональний комп'ютер
- нетбук
- Вкажи способи, яким подано повідомлення: автомобільні поворотні сигнали: Вкажіть один варіант відповіді:
- текстовий
- графічний
- умовний сигнал
- комбінований
- звуковий
- спеціальні позначення
- Повідомлення про м’якість предмета, їх температуру людини сприймає за допомогою органів: Вкажіть один варіант відповіді:
- зору
- слуху
- нюху
- смаку
- дотику
- Флеш-пам'ять та компакт-диски використовують для збереження даних. Вкажіть один варіант відповіді:
- погоджуюсь
- не погоджуюсь
- Смартфон - це кишеньковий комп'ютер, який має ще й функції: Вкажіть один варіант відповіді:
- мобільного телефону
- факсу
- проектора
- мультимедійної дошки
- Файлом називають набір Вкажіть один варіант відповіді:
- даних, які зберігаються в пам'яті комп'ютера
- числових даних
- звукових даних
- текстових та числових даних
- Носієм даних є: Вкажіть один варіант відповіді:
- кабель
- миша
- сканер
- диск
- Для виділення кількох об'єктів файлової системи, розташованих поруч, можна виділити перший та останній об'єкт при натисненій клавіші. Вкажіть частину зображення:
- Для виділення об'єктів файлової системи, розташованих не поруч, можна використати клавішу. Вкажіть частину зображення:
- До основних складових персонального комп'ютера відносять такі пристрої: Вкажіть один варіант відповіді:
- вінчестр, миша, монітор, клавіатура
- монітор, клавіатура, системний блок, миша
- принтер, клавіатура, монітор, пам'ять
- вінчестр, миша, принтер, клавіатура
- Вкажи способи, яким подано повідомлення: гудок автомобіля. Вкажіть один варіант відповіді:
- текстовий
- графічний
- умовний сигнал
- комбінований
- звуковий
- спеціальні позначення
- Встановіть відповідність. Вкажіть відповідність для всіх варіантів відповіді:
- Вкажи способи, яким подано повідомлення: нотний запис пісні. Вкажіть один варіант відповіді:
- текстовий
- графічний
- умовний сигнал
- комбінований
- звуковий
- спеціальні позначення
- Для видалення файла, папки або ярлика, можна використати клавішу: Вкажіть частину зображення:
IІІ. Фізкультхвилинка
IV. Виконання практичної частини контрольної роботи
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
- Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
- Відкрий папку: D:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Контрольна робота №1\.
- Створи в ній структуру папок, як показано на зразку. Замість загальної назви Прізвище, ім'я запиши власні прізвище та ім'я, наприклад, Іванюк Микола.
- У папці Додаток 5 клас, що знаходиться на Pобочому столі знайди файл Техніка.mp4 і перемісти його в папку Відео власної структури папок.
- Відкрий папку: Додаток 5 клас Скопіюй файли 1.mp3, 2.mp3, 3.mp3 до папки Музика створеної структури папок.
- Видали один із скопійованих файлів із папки Музика, два інших перейменувати на музика1 та музика2.
- Віднови з Кошика видалений файл.
- Знайди на комп'ютері програму Калькулятор, і створи для неї ярлик. Розмісти ярлик у папці 5 клас.
- У папці Тексти створи текстовий документ із назвою біографія, де запиши коротенько про себе.
- У папці Фото скопіюй довільне зображення, знайдене на комп’ютері.
- Закрий всі відкриті вікна.
- Повідом вчителя про завершення роботи.
V. Підсумки уроку
VI. Домашнє завдання
VІІ Оцінювання роботи учнів