П`ятниця, 19.04.2024, 18:36
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68

Урок 3. Комп’ютери та їх різновиди.

Цілі:

навчальна: сформувати уявлення про види сучасних персональних комп’ютерів, учити розрізняти їх; з’ясувати переваги та недоліки кожного виду;
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, тестуюча програма MyTestX.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання.
  • Перевірка присутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.

II. Актуалізація опорних знань

Тестування «Види сучасних персональних комп’ютерів» (перевірка ТБ та знання видів сучасних персональних комп’ютерів)
Тестування в програмі MyTestX
  1. Обери правильну поведінку.
  2. Вкажіть частину зображення:
  3. Обери правильну поведінку.
  4. Вкажіть частину зображення:
  5. Безпечна відстань від очей до екрана монітора - це ...
  6. Вкажіть один варіант відповіді:
    • 30 см
    • 10 см
    • 50 см
    • 20 см
  7. Час безперервної роботи за комп'ютером не має перевищувати ...
  8. Вкажіть один варіант відповіді:
    • 15 хв
    • 1 год
    • 30 хв
    • час роботи необмежений
  9. Смартфон - це кишеньковий комп'ютер, який має ще й функції ...
  10. Вкажіть один варіант відповіді:
    • мобільного телефону
    • факсу
    • проектора
    • мультимедійної дошки
  11. Людинi, яка не часто змінює своє місцезнаходження, зручніше використовувати ...
  12. Вкажіть один варіант відповіді:
    • нетбук
    • смартфон
    • стаціонарний комп'ютер
    • немає правильної відповіді
  13. Слово "портативний" комп'ютер не означає:
  14. Вкажіть один варіант відповіді:
    • невеликий за розміром
    • зручний для носіння з собою предмет
    • який легко переміщувати з одного місця в інший
    • стаціонарний
  15. В яких комп'ютерах не об'єднано в один пристрій системний блок, монітор, та інші пристрої ...
  16. Вкажіть один варіант відповіді:
    • стаціонарному
    • кишеньковому
    • планшетному
    • ноутбуках
  17. Ноутбук від кишенькового комп'ютера не відрізняється:
  18. Вкажіть один варіант відповіді:
    • розмірами
    • функціями
    • масою
    • програмами, які на них установлені
  19. Вибери неправильні назви різних типів комп'ютера ...
  20. Вкажіть один варіант відповіді:
    • кишеньковий
    • блокнотний
    • стаціонарний
    • портативний
  21. Водити дані на сенсорному екрані не можна за допомогою ...
  22. Вкажіть один варіант відповіді:
    • пальця
    • стілуса
    • миші
    • немає правильної відповіді
  23. Пристрій для введення та виведення інформації з Internet …
  24. Вкажіть один варіант відповіді:
    • модель
    • модуль
    • модем
    • метод
  25. Принтер - це …
  26. Вкажіть один варіант відповіді:
    • пристрій для виведення інформації на папір
    • пристрій для довготривалого зберігання інформації
    • пристрій для запису інформації на диск
    • немає правильної відповіді
  27. Стаціонарним персональним комп'ютером не називають комп'ютер, що встановлений:
  28. Вкажіть один варіант відповіді:
    • у стаціонарі лікарні
    • у комп'ютерному класі
    • у бібліотеці
    • у машині під час поїздки

IІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Учитель. Розгляньте комп’ютери нашого комп’ютерного кабінету. Як ви вважаєте, чи бувають якісь ще види комп’ютерів? Якщо так – то які саме? Це й буде темою нашого сьогоднішнього уроку.

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Комп’ютери та їх різновиди

Стаціонарний персональний комп'ютер — комп'ютер, який встановлений у певному приміщенні та постійно підключений до електромережі.

Офісні персональні комп’ютери призначені для опрацювання та зберігання в першу чергу текстових і числових даних.

Домашні комп’ютери використовуються не тільки для розв’язування задач, а й для відтворення музики, відеофільмів, створення комп’ютерних фотоальбомів тощо.
Ігрові персональні комп’ютери для комп’ютерних ігор. можуть мати додаткові ігрові пристрої введення та виведення даних: джойстик, руль і педалі для комп’ютерних автоперегонів.

Види сучасних комп’ютерів

Стаціонарний персональний комп'ютер — комп'ютером, який встановлений у певному приміщенні та постійно підключений до електромережі.
Портативні комп'ютери — це ноутбуки та нетбуки; вони мають всі властивості стаціонарних, але можуть поміститись навіть у портфелі.
Планшетні комп'ютери — це персональні комп'ютери, які мають сенсорний, тобто чутливий до дотиків, екран. Його використовують для введення даних без застосування клавіатури і миші.
Кишенькові комп'ютери — найменші з усіх інших за розмірами, оскільки можуть поміститись навіть у кишені. Вони також мають сенсорний екран.
Кишенькові комп'ютери, що мають ще й функції мобільного телефону, називають смартфонами, або комунікаторами.

V. Фізкультхвилинка

Виконання інтерактивної вправи «Які були комп'ютери»
http://learningapps.org/display?v=pm8d3z0yn


Виконання інтерактивної вправи «Пристрої для роботи з даними - знайди слова»
http://learningapps.org/watch?v=phedh0h8a


VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

Фронтальне опитування
  1. Назвіть переваги ноутбука порівняно зі стаціонарним комп’ютером.
  2. Назвіть недоліки ноутбука порівняно зі стаціонарним комп’ютером.
  3. Комп’ютер якого виду є найбільшим за розмірами?
  4. Комп’ютер якого виду є найменшим за розмірами?
  5. Комп’ютер якого виду дозволяє працювати без використання клавіатури і миші?
  6. Чим відрізняються нетбук і ноутбук?
Рефлексія
  1. Під час уроку я
    • дізнався …
    • зрозумів …
    • навчився …
  2. Найбільше мені сподобалося …
  3. На уроках найкраще в мене виходило …
  4. Я мав (-ла) труднощі з …
  5. Я хотів би ще дізнатися про …

VІІI. Домашнє завдання

ІХ Оцінювання роботи учнів

Наверх