П`ятниця, 29.03.2024, 05:03
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Головна » 2017 » Лютий » 14 » Другий тур 3-етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики 2016/2017 н.р.
21:12
Другий тур 3-етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики 2016/2017 н.р.

14 лютого 2017 року відбувся другий тур ІІІ-го обласного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2016/2017 н.р. Він проводився з використанням автоматичної системи прийняття та перевірки робіт учасників олімпіади. У зв’язку з цим на порталі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (http://sbs2.km.ua/olymp/) сервер було увімкнуто з 11.00 до 16.00 для учасників олімпіади з інформатики.

В другому турі взяли участь 87 учнів з 17 районів і 12 міст.

Переяслав-Хмельницький район представляли учні Хоцьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів:

Коваленко Валентина - учениця 7-го класу (8 клас),
Янча Тетяна (9 клас),
Чухно Катерина (10 клас),
Козій Іван (11 клас).

Submit a solution for A-Останнє число

Full score:100
Input file name:number.in
Output file name:number.out
Time limit:100 ms
Real time limit:5 s
Memory limit:64M

Останнє число
Степан вирішив сьогодні поекспериментувати з послідовністю натуральних чисел від 1 до N. Він спочатку викреслив усі непарні числа. Потім з тих, що залишились викреслив числа, які стоять на не парних місцях. Цю процедуру він повторював до тих пір, поки не залишилось тільки одно число.
Допоможіть Степану знати число яке залишилось.
Вхідні дані:
Єдиний рядок вхідного файлу містить одне число N (1 ≤ N ≤ 1018).
Вихідні дані:
Виведіть одне натуральне число - відповідь на задачу.
Система оцінювання: В даній задачі кожен тест оцінюється окремо.
Examples
Input in number.inOutput in number.out
22

 


Submit a solution for B-Степінь подібності

Full score:100
Input file name:degree.in
Output file name:degree.out
Time limit:100 ms
Real time limit:5 s
Memory limit:64M

Степінь подібності
Степан називає степенем подібності двох рядків з великих латинських літер кількість сусідніх пар елементів першого рядка, які зустрічаються в другому рядку.
Наприклад, нехай у нас є два рядки ABBACAB і BCABB. Перший рядок має наступні пари: AB, BB, BA, AC, CA, AB. Відповідно, з указаних пар першого рядка в другому зустрічаються чотири пари AB, BB, CA, AB.
Допоможіть Степану знайти степінь подібності двох заданих рядків.
Вхідні дані:
Вхідний файл містить два рядки з великих латинських літер, кожен рядок не порожній і його довжина не перевищує 105.
Вихідні дані:
Виведіть одне натуральне число - степінь подібності.
Система оцінювання: В даній задачі кожен тест оцінюється окремо.
Examples
Input in degree.inOutput in degree.out
ABBACAB
BCABB
4

 


Submit a solution for C-Цукерки

Full score:100
Input file name:candies.in
Output file name:candies.out
Time limit:300 ms
Real time limit:5 s
Memory limit:64M

Цукерки
Степан дуже любить цукерки. Сьогодні він йде на побачення і хоче пригостити дівчину цукерками. Степан виклав в ряд N цукерок. У кожної цукерки є тип pi. Степан планує вибрати послідовність цукерок, що йдуть підряд за однієї умови - в цій послідовності повинно бути рівно два різних типи цукерок. Степан просить вас дізнатися, яку максимальну кількість цукерок він може взяти, враховуючи умову.
Вхідні дані:
У першому рядку вхідного файлу знаходиться одне натуральне число N (1 ≤ N ≤ 106) - кількість цукерок.
У другому рядку знаходиться N цілих чисел pi (1 ≤ pi ≤ 109) - де рi - тип i-ї цукерки.
Вихідні дані:
У першому рядку вихідного файлу виведіть ціле число - максимальну кількість цукерок, яку Степан зможе взяти на побачення.
Система оцінювання: В даній задачі кожен тест оцінюється окремо.
Пояснення до прикладів:
У першому прикладі на столі лежить три типи цукерок 1, 2 і 3. Степан може взяти перші три цукерки з типами 3, 3, 1, а може взяти останні чотири цукерки 1, 2, 2, 1. Значить, максимальна кількість цукерок, яку він може взяти дорівнює чотирьом. У другому прикладі існує всього один тип цукерок, значить Степан не зможе взяти жодної цукерки.
Examples
Input in candies.inOutput in candies.out
6
3 3 1 1 2 2 1
4

2
1 1
0

 


Submit a solution for D-Нове захоплення Степана

Full score:100
Input file name:pencil.in
Output file name:pencil.out
Time limit:500 ms
Real time limit:5 s
Memory limit:256M
Stack limit:64M

Нове захоплення Степана
Нове захоплення Степана - малювання. Він вирішив купити К наборів олівців. Кожен набір складається з одного або декількох олівців. Кожен олівець має додатну довжину, яка виражається цілим числом міліметрів.
У магазині продаються N наборів олівців. Після того, як Степан купить рівно К наборів, він прийде додому і складе всі олівці в одну коробку. Степан дуже зрадіє, якщо різниця в довжині між найбільшим і найменшим олівцями в цій коробці буде мінімальна.
Тому він просить вас допомогти йому: виберіть з N наборів олівців рівно К так, щоб різниця між максимальним і мінімальним серед всіх куплених олівців була якомога менша.
Вхідні дані:
У першому рядку вхідного файлу знаходяться два натуральних числа N, K (1 ≤ N ≤ 105, 1 ≤ K ≤ N) - кількість наборів олівців, наявних в магазині, і кількість наборів, необхідних Степану.
У кожному з наступних N рядків знаходиться Ci (1 ≤ Ci ≤ 2·105) - кількість олівців в наборі. Далі, в цьому ж рядку, слідують Ci натуральних чисел Aij (1 ≤ Aij ≤ 109) - довжини олівців в і-му наборі. Гарантується, що сума всіх Ci не перевищує 2·105.
Вихідні дані:
У єдиному рядку вихідного файлу виведіть найменшу різницю між максимальним і мінімальним купленими олівцями, яку можна досягти.
Система оцінювання: В даній задачі три підзадачі. Бали за кожну підзадачу нараховуються тільки якщо усі тести підзадачі пройдені.
Підзадача 1 (31 бал): n ≤ 20, k > 1
Підзадача 2 (31 бал): n ≤ 2000, p = 0
Підзадача 3 (38 балів): Без додаткових обмежень.
Examples
Input in pencil.inOutput in pencil.out
3 2
3 1 3 4
3 5 1 2
1 4
3



5 3
3 2 1 3
2 4 1
3 4 2 4
4 3 2 3 3
2 5 6
3





 


Submit a solution for E-Підводний човен

Full score:100
Input file name:submarine.in
Output file name:submarine.out
Time limit:200 ms
Real time limit:5 s
Memory limit:256M
Stack limit:64M

Підводний човен
Підводний човен сів на мілину. Для його виявлення використовують дані супутника, який з високою точністю вимірює відхилення висоти поверхні води від середнього рівня моря. Знімок, отриманий із супутника, представляє собою масив з h рядків по w елементів у кожному рядку.
Введемо на знімку систему координат з віссю абсцис, яка напрямлена вздовж рядків знімку зліва направо, і віссю ординат, напрямленій вздовж стовпців знизу догори. Потенційне зображення підводного човна представляє собою множину елементів масиву, що складається з наступних частин:
- "корпус" - полоса з елементів з координатами від (x1, y1) до (x2, y1), де x1 < x2;
- "рубка" - полоса з елементів з координатами від (x3, y1) до (x3, y2), де x1 ≤ x3 < x2, y1 ≤ y2;
- "хвіст" - полоса з елементів з координатами від (x4, y3) до (x4, y4), де x3 < x4 ≤ x2, y3 ≤ y1 ≤ y4.
Оскільки підводний човен знаходиться поблизу поверхні в районі з сильною течією, рівень води над ним трохи підвищується. Тому зображенням підводного човна на знімку будемо вважати зображення з максимально можливою сумою елементів масиву, що входять в нього.
Напишіть програму, яка знаходить на знімку зображення підводного човна і виводе суму його елементів.
Вхідні дані:
Для стиснення даних, що передаються з супутника, кожен елемент знімка кодується маленькою буквою англійського алфавіту.
Перший рядок вхідних даних містить число k (k ≤ 26) - кількість використаних для кодування букв.
Другий рядок вхідних даних містить k цілих чисел Ci - значення відхилень, які відповідають кожному кодовому символу по порядку букв в англійському алфавіті від 1 до k-ї.
Третій рядок вхідних даних містить числа h i w - розміри знімка. Наступні h рядків містять по w символів - кодові значення елементів знімка.
Вихідні дані:
У вихідний файл виведіть одне число - суму елементів масива, що відповідають зображенню підводного човна.
Система оцінювання: В даній задачі чотири підзадачі. Бали за кожну підзадачу нараховуються тільки якщо усі тести підзадачі пройдені.
Підзадача 1 (32 бала): 5 ≤ h, w ≤ 10, |Ci| ≤ 10
Підзадача 2 (22 бала): 5 ≤ h, w ≤ 100, |Ci| ≤ 100
Підзадача 3 (23 бала): 5 ≤ h, w ≤ 500, |Ci| ≤ 500
Підзадача 3 (23 балів): 5 ≤ h, w ≤ 2000, |Ci| ≤ 2000
Пояснення:
Для прикладу ничже наведено кілька потенційних зображень підводного човна.
Нижче наведено кілька множин елементів знімка, які не є потенційними зображеннями підводного човна:
Examples

Наверх

Переглядів: 735 | Додав: ivv
Всього коментарів: 3
avatar
0
1 Сергій Ковтун • 09:32, 26.02.2017
Щирі вітання команді інформатиків Хоцьківського закладу та наставнику Івлєву В. В. Як завжди круто! biggrin
avatar
0
2 Сергій Ковтун • 09:38, 26.02.2017
У цьому році тільки 14 обласних призерів, а Ваших інформатиків аж троє.
avatar
0
3 Гога • 23:25, 30.05.2017
avatar