Середа, 24.04.2024, 11:09
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68

Розробка проекту «Цикл з післяумовою»

  1. Запустіть програму Delphi.
  2. Поставте на форму необхідні об'єкти.

  3. Розмістіть їх за зразком.
  4. Задайте їм відповідні властивості.
  5. Для кнопок BitBtn1 і BitBtn2 потрібно написати код програми.  Для цього потрібно двічі клацнути мишею по кнопці, відкриється вікно редактора коду i з’явиться заготовка процедури, де ми маємо між службовими словами begin (початок процедури) та end (кінець процедури) написати потрібний нам код. Для кнопки BitBtn1 потрібно дописати між службовими словами procedure та begin опис змінної пам'яті. Для кнопки BitBtn3 код програми писати не потрібно, так як вона має властивість KInd bkClose, яка вже запрограмована на закриття форми авторами програми Delphi.

    var - розділ опису змінної пам'яті;
    a, d, S - імена комірок пам'яті;
    integer - тип пам'яті (цілі числа від -2147483648 до 2147483647);
    := - оператор присвоєння;
    StrToInt - функція, яка перетворює рядок символів (string) у ціле число (integer);
    IntToStr - функція, яка перетворює ціле число (integer) у рядок символів (string).

    Команду циклу з післяумовою доцільно використовувати в тих випадках, коли команди тіла циклу повинні виконатися хоча б один раз.
    Загальний вигляд команди циклу з післяумовою такий:

    repeat
        <команди тіла циклу>
    until <логічний вираз>

    (англ. repeat – повторити, until – доки, не раніше як). Зверніть увагу на те що команда циклу з післяумовою операторних дужок begin і end не має.

    Виконується команда циклу з післяумовою так:
    1. Виконати команди тіла циклу.
    2. Обчислити значення логічного виразу.
    3. Якщо це значення false, то виконати п.1, а якщо true, то виконати команду, наступну за командою циклу.

    Виконаємо цей фрагмент програми для деякого набору значень a і d.

    Перехід від форми до вікна редактора коду можна здійснити функціональною клавішею F12
  6. Запустіть проект на виконання і проаналізуйте дію кнопок.
  7. Збережіть проект: Save All.

Наверх